SaiMANN Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Er det noen som har "Live ?!*@ Like a Suicide" albumet til Guns N' Roses? Kassett eller LP Eller noen som vet om hvor jeg kan få tak i den? Må ha den! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Lies CDen har jo alle sangene da.. og inni boka i coveret er et jo Live ?!*@ Like a Suicide coveret avbildet.. så du har alle sangene der.. Lenke til kommentar
SaiMANN Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Jaja! det vet jeg! Har lies Men det hadde hvert så digg og hatt Live ?!*@ Like a Suicide også! Det er jo tross alt den første skiva doms Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Det er bestandig en håndfull av dem til salgs på Ebay, så de er lett å få tak i. Spørsmålet er vel heller hvor mye du har lyst til å betale Endret 2. mai 2005 av Shimano Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Eg har den:) Har du prøvd å få en platebutikk til å bestille en for deg? Endret 2. mai 2005 av bjarne88 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg bydde på den på QXL.. Måtte gi meg når den passerte 2000,- kroner! Den ble solgt for 2500,- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg hadde den på kassett engang..knallbra skive. Veldig energiske liveversjoner, det rare er jo at sangene aldri har vært gitt ut før, men likevel er publikum kjempeentusiastiske. Det sier litt om GNR sin dyktighet i gamledager. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg hadde den på kassett engang..knallbra skive. Veldig energiske liveversjoner, det rare er jo at sangene aldri har vært gitt ut før, men likevel er publikum kjempeentusiastiske. Det sier litt om GNR sin dyktighet i gamledager. Ja, de var eksepsjonelt populære på den tiden.. Klubbdagene er nok det som kan regnes som GN'R på topp! Guns N' Roses Lenke til kommentar
SaiMANN Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 For et band sier jeg bare Men de sangen på Lies der det høres ut som det er live, er det egentlig ikke live. Det er bare satt på får at det skal høres kult ut eller no. (står i GN'R boka. "the band that time forgot") Står mye morro og interesant i den boka ! bant annet at Slash og Steven møttes da de kræsja på skateboard :!: Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 For et band sier jeg bare Men de sangen på Lies der det høres ut som det er live, er det egentlig ikke live. Det er bare satt på får at det skal høres kult ut eller no. (står i GN'R boka. "the band that time forgot") Står mye morro og interesant i den boka ! bant annet at Slash og Steven møttes da de kræsja på skateboard :!: Det er sant! "It ain't a live record-if you think it is you're crazy. What we did was go into a room, record ourselves and put 50,000 screaming people on top." - Axl Rose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå