Gå til innhold

Live ?!*@ Like a Suicide - Guns N' Roses

SaiMANN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde den på kassett engang..knallbra skive. Veldig energiske liveversjoner, det rare er jo at sangene aldri har vært gitt ut før, men likevel er publikum kjempeentusiastiske. Det sier litt om GNR sin dyktighet i gamledager.

Lenke til kommentar
Jeg hadde den på kassett engang..knallbra skive. Veldig energiske liveversjoner, det rare er jo at sangene aldri har vært gitt ut før, men likevel er publikum kjempeentusiastiske. Det sier litt om GNR sin dyktighet i gamledager.

Ja, de var eksepsjonelt populære på den tiden.. Klubbdagene er nok det som kan regnes som GN'R på topp! :thumbup:

:w00t:Guns N' Roses :w00t:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

For et band sier jeg bare :D

Men de sangen på Lies der det høres ut som det er live, er det egentlig ikke live. Det er bare satt på får at det skal høres kult ut eller no. (står i GN'R boka. "the band that time forgot") Står mye morro og interesant i den boka ! :) bant annet at Slash og Steven møttes da de kræsja på skateboard :!:

Lenke til kommentar
For et band sier jeg bare  :D

Men de sangen på Lies der det høres ut som det er live, er det egentlig ikke live. Det er bare satt på får at det skal høres kult ut eller no. (står i GN'R boka. "the band that time forgot") Står mye morro og interesant i den boka ! :) bant annet at Slash og Steven møttes da de kræsja på skateboard  :!:

Det er sant!

"It ain't a live record-if you think it is you're crazy. What we did was go into a room, record ourselves and put 50,000 screaming people on top." - Axl Rose

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...