Gå til innhold

Hva er det verste du har opplevd i fylla?

co2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal visst nok ha smellt en ølflaske ned i et glassbord. Men det husker jeg ikke spes. mye om, han kameraten min som fortalte det dagen etterpå, var like full som jeg var, så om det er sant eller ikke vet jeg ikke.

Fortalte også folk om den "store, stygge og skumle" rosa elefanten som kom og drepte alle hvis jeg drakk mer øl. Dette var ganske pinlig, selv om jeg ikke har blitt kritisert i ettertid, og selv om de fleste der hadde drukket like mye som meg.

Lenke til kommentar

:blush: Har også ødelagt stol og da ikke min feil. En som dro meg ned og vi havnet på gulvet.

Så har jeg yppet til lekeslossing som resulterte i noen knekte ribben på meg selv :wow:

Spy ut av bilen til venninnen min, stakkars mennesker.

Og ikke minst nesten brukket ankelen da jeg trodde jeg hadde magiske krefter og muskler i beinet :roll:

Lenke til kommentar

en kamerat av meg slo til en øl flaske alt han kunne,

han kutta seg noe helt jæv** å blødde som pokker...

etter han hadde hvert på legevakta å sydd 3-4 sting fikk han vite at han hadde mista 1.2 liter blod...

men det er ikke usansynlig.. det lå blod over hele gulvet... :ermm:

Lenke til kommentar

Satt i passasjersetet i en Taxi og spydde ned mot døren uten at sjåføren merket noe. Da vi kom fram vandret jeg avgårde som om ingenting hadde skjedd mens vennene mine (som satt bak) måtte tørke og vaske etter meg. Samme kvelden var vi på 666-"konsert" (ugh!) og "vokalisten" sto foran meg i trappen som gikk ned til scenen. Han måtte støtte og holde meg oppreist for at vi ikke skulle rulle ned trappen hvor han skulle gjøre entré. Småflaut...

Lenke til kommentar

En jeg var i militæret med ble knivstukket på byen av en pakistaner, fordi han ikke ville gi fra seg lommeboken sin... Han ble sendt på sykehus og greide seg bra.

Ellers var det vel en episode der en bestekamerat av meg drakk uhemskt mye gammel vodka (tror ikke alderen på spriten har noe å si, men lurte litt i ettertid) fra foreldrene til en annen kamerats barskap. Spriten hadde stått der i minst 20 år, men den smakte greit ifølge han selv. Etter en stund begynte han å bli skremmende full, og begynte å hallusinere og snakke masse rare ting. Han snakket om helt syke, skremmende ting som ikke virket normalt. Vanligvis pleier han bare å snakke vanlig fyllepreik. Husker han holdt fast på en dame og sa at hun var hvit og lysende som en engel, og at alle andre så ut som mørke døde lik som vandret rundt. Ble utrolig skremt av mange av tingene han sa og ingen ante at han kunne ha så mange syke tanker inni seg. Vurderte en stund å ringe etter en ambulanse men han sa at han kom til å skade seg selv hvis vi gjorde det og at "ambulansefolka vil åpne meg opp og spise invollene mine".

Siden den episoden har han heldigvis greid å kontrollere seg i fylla.

Lenke til kommentar

Tja, er ganske stødig i fylla jeg så har ikke opplevd de store episodene , untaket var vel ved inntak av god hjemmelaget HB :

*Kamerat lurte meg til å teste ut snus etter at jeg hadde drukket godt på tom mage : Spydde ut alt innholdet i magen på få sekunder og har aldri vært så svimmel i mitt liv noen sinne. 1 uke etterpå prøvde jeg på nytt :roll:

*På en litt kjip fest med mye børst og lite damer fant vi plutselig ut at vi skulle ta ut søppla fra andre etasje og rett ned på eks-en til kompisen min. Gjett om de ble sur men de så oss ikke hehehhehehe.

Så ting jeg har vært med på å skape litt faenskap :

*Vi kledde av en stakkar som lå og sov, og helte en hel flaske med sjokoladetopping over ham ,så la vi ham ned i bakhagen en sommersnatt. Var en del smådyr som kom og plaget ham ja hehehhehehe (angrer litt på det stuntet nå da karen ble plaget veldig lenge framover av alle di bittene han fikk, men moro uansett).

*Etter en veldig lang og kjedelig fest der de fleste deltagerne var helt borte i koma fant vi ut at vi skulle sette opp et lite filmstudio med kamerastativ og det hele, hele greia fungerte genialt da 3 av damene allerede lå og sov i den ene senga ganske lettkledd så vi rigde opp hele spøken og slengte litt rundt med åpnede kondomer og fikk det til å se ut som det hadde vært den sex orgien (noe som ikke hadde skjedd).

Gjett om noen ble skremt da di våknet om morgenen og så det lille filmstudioet!!!!

(Ble ikke filmet noe i det hele tatt, bare lagt opp så at det skulle se sånn ut).

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Skulle drikke sammen med en kamerat. Tequila var veldig "in" på den tiden, og vi skulle få besøk av to jenter senere på kvelden. Kameraten min fikk melding om at de hadde drukket veldig mye, så vi kasta i oss en flaske tequila på en halvtime. Når jentene kom til leiligheten min fant vi ut at de hadde tatt èn øl... PÅ DELING!

Kvelden endte med at jeg begynte å svette noe jævlig. Merket at jeg måtte spy, løp på dass, men der satt selfølgelig en av jentene, så da måtte jeg løpe ut. Løp på utgangsdøra, spøy ned trappa mi, spøy på plenen utenfor leiligheten, spøy på et tre før jeg la meg ned bak treet jeg spøy på og sovnet. Etter en stund merket jeg at begge jentene løp ut av leiligheten, mens kameraten min kom ut, brakk seg, og sovnet på plenen et stykke unna. Så lå jeg å snakka med han i ca 30 minutter før jeg merka at han hadde dratt hjem for 20 minutter siden.

Klarer fortsatt ikke lukten av tequila. :blush:

Lenke til kommentar

Det er bra Volcov!

Har bare drikki tequila en gang jeg. smakte jo ingenting, frykta det verste jeg.

Kjedeligste var vel da jeg ble dytta ned en trapp av en dørvakt. er vel en gammel tråd om dette et sted..

"nei unnskyld men vi slipper ikke inn folk uten sko.."

Har noen sett noen svarte vintersko i lillehammer så si ifra :D

Lenke til kommentar

Jeg spydde i sengen til venninnen min, men hadde ikke spist noe den dagen, så det kom bare magesyre og alkohol ut, men likevel...EKKELT. Jeg glemte å si ifra, og hun la seg i den sengen og sov litt senere... :sick:

Jeg klarer merkelig nok alltid også å ringe ekser i fylla og si hvor glad jeg er i dem..og angre som et HELVETE dagen etterpå da de har sendt ørtenfjørten meldinger om nettopp det (vanlig syndrom, I know). :blush:

På et utested var det konkurranse for noen måneder siden: "Hvem er den fineste jenta på klubben?" En kompis av meg dyttet meg opp, og full som jeg var trodde jeg at jeg var skikkelig digg. Så kom musikken på og alle jentene som hadde gått opp på podiet skulle danse for å "vise seg frem". Så kommer min tur, og jeg begynner å shake assen. Så skal jeg shake nedover...noe som gikk litt bedre i hodet mitt enn da jeg faktisk gjorde det... endte med at jeg datt på gulvet fordi jeg ikke klarte å holde balansen og alle kunne se rett inn i skjørtet mitt.

Siden da har jeg aldri drukket sprit. Holder meg nå kun til øl og drinker :p

Lenke til kommentar

Bandidos Pelle: Link?

Verste eg har opplevd i fylla må vel være då eg drakk med ein kompis og han begynte å hallusinere masse sjuke ting. Samme har forresten skjedd med meg, men husker ikkje det. Har kun vore snydens full ein gong, og det trur eg var siste gong også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...