larsmk Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Se på http://www.slapps.com/review/gf3ti200/index.htm Vifta ca midt på sida. Nokså smart? Noen som vet hvilket verktøy man kan bruke til å skjære et sånt hull? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hullet er nok laget ved hjelp av et hullbor. Fåes i alle jernvarebutikker, verktøyshopper eller feks Biltema. Eller hvis du kjenner en håndverker feks rørlegger, elektriker eller tømrer, kan du sikkert låne et. De har som regel et koffertsett med forskjellige dimmensjoner. Det har ivertfall jeg. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hullborret har de brukt. Det ligger på en av bildene. kan bruke drellem også. huslk og slipe vekk kontaktene som kommer ned i PCI slotten. Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 Tusen takk for seriøse svar. Da går jeg og kjøper meg et hullbor! Lenke til kommentar
sete Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 slapps.com er skikkelig seriøse og kreative folk :smile: digg digg digg what a score! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Hei larsmk! Einaste "aberet" er at ein ofrer ein pci slott. Men,om ein ikkje trenger den så... :wink: Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Quote: Den 2002-07-09 14:48, Mr.Hassan skrev:Hei larsmk!Einaste "aberet" er at ein ofrer ein pci slott.Men,om ein ikkje trenger den så... :wink: ikke en men hele 2 :wink: siden den trenger en selv oxo... det som hadde vært litt artig hadde vært hvis den vifta hadde tatt strøm fra pci porten hvis det er 12v der da og ikke bare svakere... Er det 12V der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå