Lanka Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg sliter med diverse problemer med min XP pro.. Jeg har nettopp formatert den og - stadig vekk for jeg opp melding om at en fil i Windows er erstattet med en ukjent fil, vennligst sett inn XP cd'en.. - Får ikke kopiert og limt inn etterhvert. Alt blir bare blankt når jeg limer inn - Åpner ikke nye sider i linker. Jeg hadde sånn shutdown-problem for litt siden, men da gikk jeg på computer management og byttet shutdown til avslutt prosess og da har den ikke kommet mer. Noen tips til problemet? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Mulig at virus er årsaken til problemet. Har du installert alle oppdateringer til windows + antivirusprogram? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Ja, det har jeg! Får ikke installert SP 2.. Grunnet Corporation Edition.. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Får ikke installert SP 2.. Grunnet Corporation Edition.. Er dette ikke mulig, eller er det bare hos deg? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 hvor har du fått tak i Windows Xp Corporation Edition ?... Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 corporate edt: brukt av alle de som ikke har råd til kjøpe xp siden det ikke er produktaktivering på den utgaven... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 hadde ett lignende virus på gammelpc'en. kjørte windows 2000. fikk hele tiden beskjed om at filer i windows hadde blitt bytta ut med noen ukjente.. hadde bare windows 2000 cd'a i hele tiden så funket det fint fikk ikke fjærna det heller, fordi samme beskjed kom i norton antivirus. (at filer var blitt bytta ut og at jeg måtte reinstalere, men det hjalp ikke) formaterte til slutt. w32.pinfi tror jeg det hette.. noe sånt.. drittvirus:P Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Får ikke installert SP 2.. Grunnet Corporation Edition.. Det høres jo særs merkelig ut... Jeg ville ringt til MS hvis SP2 ikke lar seg installere - men det tør du kanskje ikke? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 denne posten bryter vel ikke rettningslinje #8 ? corporate edt: brukt av alle de som ikke har råd til kjøpe xp siden det ikke er produktaktivering på den utgaven... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Hehe nei jeg tør ikke å kontakte Microsoft nei. Det er litt styr å ha WINXP-cd'en i hele tiden, hva om jeg skal bruke andre cd'er da? Formatering hjelper lite, siden da kommer den : Shutdown in 60 seconds boksen opp bare. Tror nok ikke det er mulig å installere SP 2 med noen corp. edition versjoner.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 KJØP deg ordentlig Windows XP og du slipper masse problemer med update, support osv.! Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Javel, men folk med ordentlig XP har også hatt samme problem ser det ut som.. Hvis det er et virus så er det jo samme om det er ordentlig eller "falsk" XP.. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ikke hvis SP2 hindrer deg i å få viruset... Men gjør deg selv en tjeneste neste gang du oppgraderer noe hardware; legg på en tusenlapp og kjøp deg XP så sparer du deg for masse bry og bekymringer. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 jeg gidder ikke å diskutere her lenger. Denne stenges pga KLAR brudd på retningslinje #8.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Stenges. Corp.ed er for bedrifter og ikkje privatmaskiner, derfor er det som det har blitt posta i denne tråden eit brudd på punkt 8 i retningslinjene å spørre etter hjelp for desse problema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg