ace_ventuora Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Ja Har hatt det litt travelt. Jeg tar lekser på slutten, samler det opp, rydder pulten for å begynne, men ender opp med å spille gitar. Så det har blitt veldig mye lekser i det siste. Men jeg har fått gjort litt innimellom Kan knipse noen bilder og legge ut. Det blir nok update i helga også Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 (Beklager dobbelpost) Update Har som skrevet fått gjort litt småtteri, her er sju bilder som kan bevise det hele To bilder av fastskrudd hk-plate: Cd-rom: Srømforsyning: Bunn i selve boksen: Strømforsyninga er noe dritt å sette sammen, altfor mange skruer, som bare passer i et hull hver. Men det går nok Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) synes det ble nice med den brunlakken på komponentene hvis jeg var deg, ville jeg pusset ned og lakket hele ``bordet.`` STÅ PÅ! EDIT: inlegg nr 777 Endret 12. mai 2005 av Slettes-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 synes det ble nice med den brunlakken på komponentene hvis jeg var deg, ville jeg pusset ned og lakket hele ``bordet.`` STÅ PÅ! EDIT: inlegg nr 777 Hadde blitt fin med mahogny-brun lakk! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Pusse ned, for så å lakke hele i en farge? hmm.. Kunne blitt bra det Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ey, har en pc i en heelt lik kommode jeg og.. Bare det er en gammel gammel pc jeg ikke har giddi å kasta og delene ligger strødd i skoffene Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ble tøff den lakkeringen. Puss ned hele greia og lakk den. Da blir det enda bedre. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Skal tenke på det Lolminator: Har sånn komode her et sted også, kunne lagd sørver av den Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ser bra ut dette ja, og jeg støtter det forslaget om å pussen ned hele greia, og lakke den Stå på! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Du kan jo spille GTA på den før du skal legge deg. Ser bra ut,lykke til videre. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Takk Hvis Mor&Far AS vil sponse meg med mer lakk, så blir det lakkering av hele Bare, hvilken farge? Samme som jeg har brukt til nå? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Samme farge som du har brukt til nå hadde vært best Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Okei, spør om de vil kjøpe litt lakk senere i dag. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 *Vente i spenning på update* Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Hallo, Beklager at det ikke har kommet noen update. Har hatt litt intensøving før 17. Mai (spiller i korps). Nå er det skriftlig eksamen denne uka, så da kommer det desverre heller ingen update. Her gjort litt. Skrudd fast bakdelen på "kabinettet" til selve boksen, og begynt med hellakering. Men det var noe galt med lakken, så vi får kjøpe ny fredag/lørdag Men til helga, da skjer det mer! Har foresten sendt mail om sponsing til to webbutikker, håper de vil sende det jeg har spurt om Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Hadde du på "grunning" før du lakket? Endret 17. mai 2005 av Camron Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Nei, men tok en runde med 60 papir. Satser på at 3-4 lag med lakk + klarlakk vil holde Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 konge å ligge å surfe når du ligger i senga om kvelden da Laptop? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) konge å ligge å surfe når du ligger i senga om kvelden da Laptop? Ja, men dette er både stiligere, mer originalt, og godt mulig billigere EDIT: Leif Trådstarter: Bildene dine funker ikke, bare hos meg? Endret 2. juni 2005 av sigen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå