lokeland Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Takk for at du svarer for meg sigen! Alltid god å ha du, hehe.. BTW: Bestemt deg hvor om du skal behandle treverket eller sprayfarge det eller noe sånt? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Ja. Hva slags farge da? Prøve å få noe som legner på selve nattbordet, eller noe anna? EDIT: Tenkte på klarlakk, ville som du sier få det litt finere Endret 25. april 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hadde vært morro med en liten lcd skjerm som kan flippes opp fra skuffen... slik at en kan se film eller tv rett ved siden av. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Hadde vært moro det Hvis du finner noen som vil sponse meg med en slik en, så bare si fra Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Med andre ord, ingen LCD.. Tror BTW det ville blitt fett om du lakka det med metalliclakk fra Biltema jeg da! Litt teflon-look.. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Hadde vært fint det Men hva med blå eller en annen farge? Vendur.no vil sponse med ei vifta, da kan jeg jo lakere alle detaljene (Hl-plata, cd-rom etc.) i samme fage som ei vifte jeg får derfra? Edit: Vaglte en fargeløs SilenX vifte. Så kan jeg lakere den også, i trefarge Endret 25. april 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Skal du lage noe skjerm som ligner på nattbordet? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Blått og rødbrunt tre? Ville heller satsa på en av disse: http://www.biltema.no/products/product.asp...5&iItemId=78134 Vel, det er blå der også og den kan sikkert bli fin for den saks skyld! Men jeg ville satsa på enten Metall (sort med glans) eller grafittgrå! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Ble ikke rødt, men brunt. Har kjøpt lakk nå. Skal se om jeg rekker noe før jeg drar bort, men skal uansett få en liten Update i kveld Tomat-Ulf: Jeg har en skjerm her som jeg ikke bruker til noe spesielt, kan jo lakere den brun også. Får se når jeg er ferdig med nattbordet Endret 26. april 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Fiinfint! Åssen lakk kjøpte du da? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Quick Kastanjebrun 208. Rekker ikke å lakere nå, drar bort. Men skal lakere hk-plata i kveld Skal se om jeg får lakkert dvd-romen også. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Text-Update Finner ikke kameraet, så dette er en bildeløs update. Håper det går greit Nå er HK-Plata lakert, CD-R/RW romen demontert og lakert. Samt at etter mye klunder er også PSU frahværandreskrudd og lakert. Alt ligger nå til tørk, og skal få prøvd å ta noen bilder i morgen Forslag til annet jeg kan lakere/gjøre med prosjektet? Alt mottas med glede Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Nei, det er ikke greit, skal bestille torpedo på deg Nei da, høres bra ut dette, gleder meg til bildene kommer Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Bilder Da er bildene klare De ser veldig røde ut, men er ikke slik i virkeligheten. Kan ha noe med at det var så mørkt der, nå, skal se om bilder i dagslys blir mer realistiske i morgen Hehe, ble noe kluss med lagringa av mindre bilder der Endret 27. april 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ja, ser bra ut dette! Rakk å se de store bildene og, før du fjernet dem, så bra ut det også Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 haha! Det her kan virkelig bli spennende.. En idè: Sett i litt tykk plexiglass i borplata.. så kan du sitte og titte ned på ting fungere Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Enda et morsomt lite prosjekt, ser bra ut dette Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 konge! følger med på denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå