Dr S Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hei Kjøpte meg en Sony Ericsson K500i er om dagen. Men jeg får ikke slått av den sinnsyke lyden da man tar et bilde med den. Finnes det noe løsning på dette Takk Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Tror nok ikke det. Forresten har du en elendig emnetittel og du kan jo søke en gang før du spør..? Lenke til kommentar
Booter Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Google K500i Remove camera shutter sound Edit: ah 500 ikke 700 Endret 23. april 2005 av Booter Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Elendig emnetittel som forteller 0 om problemet. Skjerpings! Les dette. At du er ny på forumet er ingen unnskyldning egentlig, da du burde ha retningslinjene ganske fersk i minnet - men det gjør iallefall at jeg ikke stenger denne. . Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Har du prøvd å sette mobilen på lydløs? Det funker ivertfall for meg, men det kan være fordi jeg har en eldre firmware versjon. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hvis du er i en telefonsamtale, så kan du ta bilder lydløst (hvert fall i følge denne posten, med en K700i). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå