NdreS Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Jeg har et lite problem med pcen min. Det kommer ingen lyd, dataen er helt ny. Lydkortet er integrert i et MSI K8N NEO4 F hovedkort. Windows klarer ikke å finne kortet, har instalert alle drivere(Realtek AC'97) som fulgte med. Det funket en stund, men ei mer. Hjelp? Edit: Bilde Endret 23. april 2005 av NdreS Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 reinstaler lydkortet (det samme skjedde med meg(har abit Av-8)) Lenke til kommentar
NdreS Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Det fulgte med en CD til hovedkortet ditt hvor det ligger masse drivere, bl.a lyddrivere. Installer disse om du ikke har gjort det. Om du allerede har, se om du kan avinstallere driverene og restart før du re-installerer lyddriverene fra CD'en som fulgte med hovedkortet. Lenke til kommentar
sitdown Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Høyreklikk min datamaskin-maskinvare-device manager(norsk) og høyreklikk på lydkortet og avinstaller... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå