<BøNilzen> Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Satt nettopp opp den gamle analoge tuneren på garasjen for moro skyld. Har nå stilt den inn på 16 grader øst, altså en masse tyske kanaler. Jeg er ikke spesielt god i tysk, og de kanalene som sendes her er ikke spesielt underholdende. Noen som vet om en satelitt som fremdeles sender noen bra kanaler analogt? Helst på engelsk/norsk. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 tror de fleste kanalene har gått helt over til digitalt nå... men du har jo de tyske kanalene da tror faktisk TV3 oxo har gått over til kun digitalt nå Lenke til kommentar
operaman Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hos bestemor kan jeg ta inn lyden fra TV3 Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hos bestemor kan jeg ta inn lyden fra TV3 men ikke bildet? hva slags bilde får dere? bare helt svart sjerm med lyd? Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Hmm.. ingen som har noen forslag? Har prøvd 19 grader øst også, men der var det også mest tysk... Lenke til kommentar
operaman Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Vi får inn bare svart skjerm med lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå