akinesia Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 lastet ned spillet til us army inatt... alt gikk bra til i skulle installere da kom det opp corupted file etter hvert... VELDI arti når jeg lastet ned med ISDN.. lastet ned fra ITAVISEN Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Det fungerte bra her også, jeg også lastet ned fra ITavisen.no . Sikker på du lastet ned hele filen ? ( 201 mb eller noe slikt ) Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Jaja.. dette skjer som regel en sjelden gang.... du må vel prøve å laste det ned en gang til:/ Men vent litt... jeg har spillet, men kommer ikke lengere enn til endt basic training (4 korte treningsbrett) da er det en bug av et slag som nekter meg å gå videre til spesialisert trening... Online?? joda... men jeg kommer ikke inn på noen servere... har modifisert the allseing eye, slik at jeg kjører unreal tournament for å finne servere der... men alikevel : kommer ikke inn, har oxo modifisert con.fig fila men det var heller ingen suksess... så du bør vente å se på forum og lignende om det blir utgitt en patch før du laster det ned... for ellers er det ikke verd bryet! Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 grunnen til at du ikke kommer inn på serverene tio den spesialiserte treningen er at kapasiteten er sprengt. Prøv flrer ganger så går det etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå