Artistic.Hipster Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Her er et av mange bilder jeg har tatt av valpene Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Bra, men belysningen er ikke god nok. Motivet drukner mot den lysere bakgrunnen. Det er muligens også litt for mye gress på høyreseiden. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Ja mulig det, takk for kritikk iallefall Lenke til kommentar
--7 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Her ville jeg prøvd å få til et bilde av valpen i sola, ikke i skyggen som her. Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Fint bilde. Liker utrykket du har fanget! Ville kanskje prøvd å skarpe opp bildet litt. Med tanke på lyset så synes jeg ikke nødvendigvis at valpen er så dårlig opplyst. I alle fall ikke sånn at det er noe problem, men enig i at den drukner litt i akkurat denne bakgrunnen. Lenke til kommentar
shonny Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Her er et av mange bilder jeg har tatt av valpene Det samme gjelder for hvalper som for unger, ta bilde fra DERES øyehøyde, og ikke din. Dvs ligg flat på magan for å ta bilder av lave saker. Da blir bildene som regel mer interessante. En annen ting er at bildet ditt ikke er særlig skarpt, og du har ikke tatt bakgrunn mye i betraktning. Dette ser ut som et 'snapshot' dvs knipset uten særlig omtanke. Med D70'en er det relativt enkelt å komponere bildet i søkeren, og når du begynner å gjøre det så vil bildene dine bli mye mer interessante. Gå inn i Google og let under Composition, og du vil finne en masse sider med veldig gode råd og vink. Går utfra at du kan lese engelsk. shonny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå