Gå til innhold

kan jeg stole på spelbutikken.com?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som en helt grei butikk. Men det var dette med prisene. Prisen som står på sidene deres er uten moms. For å få pris så må man ta pris + frak + det gebyret de har ganger 1.25, og så legge til 70,- i tollgebyr til posten.

Dermed er det billigere å handle i norge.

Lenke til kommentar
Ser ut som en helt grei butikk. Men det var dette med prisene. Prisen som står på sidene deres er uten moms. For å få pris så må man ta pris + frak + det gebyret de har ganger 1.25, og så legge til 70,- i tollgebyr til posten.

Takker for kjapt svar. Må bare si at jeg bestilte nå. Ble på vel 500,- og så kommer alle ekstra kostnader i tillegg. Sitter med litt lunkne følelser over hva jeg nettopp har gjort.

Kjøpte foresten:

Baldurs Gate 1 med exp

Baldurs Gate 2 med exp

Morrowind med to exp

og Nox

Det var nesten for godt til å vere sant, spes Baldurs Gate :ohmy: Trodde det spillet knapt eksisterte lengre!

Endret av Gammelsko
Lenke til kommentar

Du risikerer også å få 24% mva på toppen av beløpet også, siden det er import fra sverige :( Det kommer litt an på om det blir sendt som én pakke, eller flere separate.

Hold deg heller til virkelig billige steder, som play.com eller tilsvarende. Eller kjøp det her i landet ;)

Lenke til kommentar

Takker for kjapt svar. Må bare si at jeg bestilte nå. Ble på vel 500,- og så kommer alle ekstra kostnader i tillegg. Sitter med litt lunkne følelser over hva jeg nettopp har gjort.

Kjøpte foresten:

Baldurs Gate 1 med exp

Baldurs Gate 2 med exp

Morrowind med to exp

og Nox

Det var nesten for godt til å vere sant, spes Baldurs Gate :ohmy: Trodde det spillet knapt eksisterte lengre!

Det lureste du gjør da er å kansellere ordren asap. Den blir ikke sendt før mandag uansett, og om du er kjapp så bør de klare å stoppe ordren.

EDIT: Cetram: momsen er på 25%, og man må også betale moms på bestillinger fra play.com som er på over 200,-.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Men jeg har jo lett lenge etter disse spillene. Og de er ikke å opprette noen steder i Norge lengre. Spes Baldurs Gate spillene. De er gull vert for meg.

Jeg ville uansett bestilt dem før eller siden. Og det hadde vel blitt de samme kostnadene da som nå samme hvor enn jeg bestilte fra utlandet.

Bare for å gjenta, Baldurs Gate er klin umulig å finne i Norge!

Prøver bare å overbevise meg selv om at dette er et godt kjøp ;)

Lenke til kommentar

Alastor: Stemmer med momsen. Klarer ikke helt å følge med på den stadig økende prisen ;)

Poenget med Play er at de som regel er en del billigere enn andre nettbutikker, og at du slipper hele greiene med frakt (Dvs, det kommer ikke i tillegg til den oppgitte prisen). Når man likevel skal bestille fra utlandet er det greit å velge den billigste, selv om man må betale MVA.

Men greit nok å bestille og betale MVA for noe man ikke får tak i andre steder..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...