Inc Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Ja, så brukte jeg et program som skulle convertere til riktig format (ringtone creator). Filen var i utgangspunktet en wave men så leste jeg at det finnes flere versjoner av wave og at de kunne kjøres gjennom dette programmet til riktig format. Men likevel så vil fonen ikke spille. Får opp feil mld " feil ved lydavspilling" eller noe sånt. Eller så kan filen spilles av men det kommer ingen lyd. Kan noen hjelpe meg litt? Edit: dette gjelder også for noen midi og mid filer. Endret 23. april 2005 av regga Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 du må ha wave på en bestemt kbps etc for at det skal gå, husker desverre ikke helt akkurat, men det finnes program der ute som kan konvertere til "siemens-wav". http://www.redsun.ee/tarmo/index.php?p=2&d...925e90e35fabc31 en side med endel wav og midi, du kan gå innpå filene å sjekke hvordan kvaliteten er og så lage filer som samsvarer emd dem Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Siemens sine "høykavlitets" ringetoner siden C55: Sample rate: 16 000Hz Bit: 16 bit Kodek: IMA ADPCM (4:1 bit/sample) Mono ...er glad for at Siemens vil ha MP3 og AAC(+) støtte i noen av de nye telefonene. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Takk folkens, dette skal jeg prøve Edit: fant ett program som fungere og er gratis, lastes ned her Endret 24. april 2005 av regga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå