TanglewoodD Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Heisannn, skal søke på skole neste år, derfor har skolen et idiotisk prosjekt om hva du skal bli, hvilken skole du skal gå på osv. Jeg tenkte meg å gå Salg og Service - Admistrative fag - Butikk Leder. Men jeg vet ennå ikke hvilken skole jeg skal gå på. Noen som veit om noen Salg og Service skoler i Sarpsborg ? All info om Admistrative fag, Butikk leder, Salg og service generelt, og skoler mottas med stor takknemlighet Mvh Stian *** Moderatoredit: Jeg endret litt på tittelen på tråden så det ikke skulle bryte med 3-ordsregelen. Gammel tittel var "Hvilken skole ?" *** Endret 23. april 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Et tips er hvertfall å sjekke ut Denne siden. Her finner du en liste over alle skolene (grunnskolene/vidergående skoler) i Sarpsborg, og så er det bare å finne frem alt du trenger av linjer/kurs etc. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Salg og Service på st. Olav tror jeg at jeg går for.f Endret 24. april 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Det der er jo allmenn, ikke SA (salg og service) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 hehe javel. Ikke vet jeg. Men jeg tok en titt på St.Olav, det er visst SA (salg og Service). Skal jeg ta meg en tur der da tro.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå