Zappy Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Som nevnt tidligere så bor mona og mailadresse eieren under samme adresse ifølge gule sider. Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Syns vi skal avslutte denne tråden. Hvem som har rett og galt har ingen betydning. Det jeg ikke liker er at det står fullt navn og telfonnr på annonsen som jeg linket til og for alt jeg vet er selgeren en ordentlig fyr og burde aldri vært hengt ut her! Jeg har allerede sendt en mail til selger der jeg beklager denne tråden da jeg syns det gikk litt over støvelskaftet. Jeg tar til meg den kritikken som er kommet mot meg, men som sagt så var utgangspunktet for denne tråden bare om jeg hadde gjort ett godt kjøp. Men syns fortsatt at risiko ved salg bør deles mellom kjøper og selger. Selger risikerer å tape porto/oppkravkostnader som ikke er så store, mens kjøper risikerer å miste et større beløp! Til slutt litt reklame: Hvis noen skal oppgradere pc'n sin og har ett skjermkort å selge, så har jeg en annonse her Men spørs om noen tør å gjøre handel med meg no da Endret 25. april 2005 av Lasse Ma Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Som nevnt tidligere så bor mona og mailadresse eieren under samme adresse ifølge gule sider. Det er nettopp slike innlegg som "Headcleaver" la inn og det jeg siterer som bør få "LasseMa" (trådstarter) til å vurdere hva resultatet av en slik tråd blir.. uansett hva som var utgangspunktet for å starte den (som var greit nok).. Edit: LasseMa kom meg i forkjøpet.. sorry.. Endret 25. april 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
nicolaihansen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 litt skremmede at det er lov å henge ut folk sånn som dere gjør i dette forumet. har fortsatt til gode å se et enenste saklig argument for hvorfor denne personen ikke skulle gi deg den varen du vil kjøpe. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Er det noen som har kommet med noen form for direkte uthenging av selger, annet en at folk har advart mot at det finnes luringer og at forhåndsbetaling til fremmede genrelt ikke er særlig lurt? Kan hende jeg har oversett det eller glemt det, men har ikke lyst å lese 3 sider jeg har lest før... Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Da åpner jeg denne tråden igjen. Fyren var en svindler! Heldigvis var det ikke jeg som ble svindlet....men synd for han som ble det da. Se Her! Det er fyren jeg skulle kjøpe kortet hos! Så da sier jeg igjen til de som sier at det e surt å få noe i retur som de har sendt i oppkrav: DET ER ENDA SURERE Å BLI SVINDLET! Endret 11. juni 2005 av Lasse Ma Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Der har vi det, ja. Kan ikke si jeg er overrasket. Kult at du oppdaterte, Lasse Ma! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå