Vice Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ble svært positivt overrasket over 1'ern da jeg så den. En slags "b film uten b'en". En litt mystisk og klaustrofobisk historie som hadde en setting jeg likte godt. Selve bildet og lyden hadde også meget god kvalitet. Må si jeg selvfølgelig hadde veldig lave forventinger til en film som skulle være basert på "resident evil" spillene, men selv uten lave forventinger hadde jeg blitt positivt overrasket av denne filmen. Hadde enda alle andre spill-til-film prosjekt vært halvparten så bra som dette hadde hvertfall sjangeren vært på riktig vei. 2'ern var det lite positivt å si om. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Syntes begge filmene var utrolig gode. Skjønner ikke hva folk har imot 2-ern, syntes den var nesten bedre enn den første filmen... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Det som er så bra med de to filmene er at de har tatt med en del elementer fra spillene fra PSX. PSX? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 psx 1)The original term for the first sony playstation when it was in development - the playstation x. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 psx1)The original term for the first sony playstation when it was in development - the playstation x. Stemme det ja PSX eller også kjent som mesterlige PlayStation 1 eller PSOne Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 gar resident Evil 3 (spill) Det ser helt sug ut, men når jeg var liten var det dritt god grafikk og dritt skummelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå