*F* Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Syns den første filmen var helt ok underholdning. Den andre har jeg ikke sett, fordi alle jeg kjenner har sagt at den er.. svak. Har ikke orket, altså. 1eren er best 6/6 2eren suger egentlig 2/6 Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Synes den første filmen var bra jeg! Har ikke sett den andre. Apropo Alien vs. Predator var den et hakk bedre Endret 24. april 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg synes faktisk at "Resident Evil" er en god film. Terningkast: 3 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Når det lages film av en dårlig spillserie så har man i grunn lave forhåpninger. Dårlig spillserie? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 @ Manuel: Resident Evil som spillserie er kjempebra! Når det gjelder filmene vil jeg si at eneren fortjener en svak 1/6, mens toeren for en sterk 1/6. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Syns den første filmen var helt ok underholdning. Den andre har jeg ikke sett, fordi alle jeg kjenner har sagt at den er.. svak. Har ikke orket, altså. 1eren er best 6/6 2eren suger egentlig 2/6 Jeg må nesten rapportere det innlegget, det må være imot en eller annen regel å gi Resident Evil 6/6... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg må nesten rapportere det innlegget, det må være imot en eller annen regel å gi Resident Evil 6/6... Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Henholdsvis terning 3 og 2 på 1eren og 2eren. Noen litt stilige scener, men stort sett skvip. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 2 på begge.. 6 på 1eren 2 på 2eren Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 2 på begge.. 6 på 1eren 2 på 2eren Du har allerede skrevet din mening 2 ganger. Vi har skjønt det, du liker filmen, det er greit det. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 2 på begge.. 6 på 1eren 2 på 2eren Du har allerede skrevet din mening 2 ganger. Vi har skjønt det, du liker filmen, det er greit det. er det det? virker ikke som de fleste godtar at jeg liker den Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Vi godtar at du tar feil. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Latterlig forsøplet tråd. Trådstarter ga ikke akkurat noe godt utgangspunkt for diskusjon i det hele tatt, men det går an å bidra med bedring. Ingen tar feil, og det er ikke galt å gi Resident Evil terningkast seks, skjønt jeg gjerne skulle sett så mye som en begrunnelsen. Selv fant jeg den mer morsom enn spennende. Historien har en komplett idiotisk oppbygning, og jeg fatter virkelig ikke at et friskt menneske kan gjøre noe så forferdelig. Men det er én side av saken. Jeg vet egentlig ikke hvem regissøren og hvilke hensikter han hadde, men jeg antar at han lagde filmen med et godt stykke selvironi. Her virker det som om dere gir Resident Evil et deilig terningkast en med en sur undertone. Flere av dere kan sikkert finne på å gi andre drittfilmer (eks. Manos) bånnkarakter med en form for "god hensikt". "Visst var den rævva, meningsløs og hatverdig, men tross idiotien ble den nokså vittig." Sånn kan jeg si, hvis dere ser tegninga. Det som skiller Resident Evil fra andre "søppelfilmer", er det faktum at regissøren faktisk fikk et merkbart beløp penger å ruste seg med. Spesialeffektene duger, og blandinga elendig handling og fine visueller gjør mer godt en dårlig for min del. Uansett hvor dårlig og lite morsom dere finner den, så foreslår jeg at dere forsøker å ta noenting litt mindre seriøst, som for eksempel karakterer. De representerer bare sånn halvveis én persons mening. Uten kommentarer er dere overhodet ikke bekjent med grunnlaget, så da ville jeg etterspurt begrunnelse eller holdt kjeft. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 synest ikke den var så veldig bra så terningkast 3 residen evil 2 derimot er mye bedre, terningkast 5 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 den er jo dritt kul den musikken i starten på eneren når han med reagensrøre Z0o0o0o0o0mes inn på og på slytten nir ho lader pompehagla. det er kult Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 sanoj_20: Jeg skjønner hva du prøver å si, og jeg er enig, men ikke når det gjelder denne filmen. Jeg har sett Plan 9 mange ganger, og storkoser meg med den, nettopp fordi den er så dårlig. Den har underholdningsverdi, og derfor kan jeg se den. Med denne filmen, derimot, var det NULL underholding. Det var en kjedelig, meningsløs film som ikke fikk meg til å le, den skremte meg ikke og den var på ingen måter spennende. Med så uengasjerende karakterer kunne jeg ikke brydd meg mindre om de overlever eller ikke, og det fristet ikke i det minste å se hvordan historien fortsetter. Derfor terningkast 1. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Syns den første filmen var helt ok underholdning. Den andre har jeg ikke sett, fordi alle jeg kjenner har sagt at den er.. svak. Har ikke orket, altså. 1eren er best 6/6 2eren suger egentlig 2/6 Eneren er vel midt på treet, for min del. 5 av 10, første gang jeg så den. Var lit morsom. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg likte begge filmene men så glemmer man dem med en gang man setter foten ut av kinosalen. Det som er så bra med de to filmene er at de har tatt med en del elementer fra spillene fra PSX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå