*F* Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hva syns du om Resident Evli (Den første filmen)? Sett inn terningkast og/eller Komentar til filmen her Jeg syns: Terningkast: 6+++++++++++++++ Komentar: en av verdens beste filmer!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anbefales Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Terningkast: 1------------------Komentar: en av verdens dårligste filmer!!!!!!!!!!!!!!!!!! Styr unna! Fixed. Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Har ikke sett den og har heller ingen planer! Sånne filmer is not my thing! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Terningkast: 1------------------Komentar: en av verdens dårligste filmer!!!!!!!!!!!!!!!!!! Styr unna! Fixed. hehe :!: drit bra! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Så pådet en gang og aldri mer! Det er noe av det mest smakløse jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 nå ble jeg skuffa her Fra nå av har kunn de som mener 4 og oppover skrive her Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Paul W.S. Anderson er en mann som bør skytes før han finner på regissere eller produsere flere filmer. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg er helt enig med deg Beistet. Mannen har ødelagt flere tittler, og kommer tl å fortsette med det hvis ingen gjør noe. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Må si at Resident Evil er rett og slett elendig.. Ternigkast -5166 Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Paul W.S. Anderson er en mann som bør skytes før han finner på regissere eller produsere flere filmer. Vel, alien vs predator var da ikke så dårlig. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Når det lages film av en dårlig spillserie så har man i grunn lave forhåpninger. Derfor ble jeg positivt overrasket: Filmen var ikke så dårlig som jeg trodde. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg syntes Resident Evil var drittvittig. Høydepunktet var de kanskje laserstrålene som kappet hodene til folk osv. Fantastisk morsomt og meningsløst. Jeg tror ikke Anderson prøvde å være dønn seriøs, men jeg kan ta feil. Jeg kjedet meg i alle fall ikke, og det er det viktigste. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Veldig få ting som var underholdende eller interessant (jeg kan nevne laserstrålene Jonas nevner som en av grunnene til at filmen ikke får terningkast 1, men dette var selvfølgelig ikke en original idé (se Cube)). Uengasjerende og kjedelig film, og da filmen var over tenkte jeg: Wow, jeg kunne faktisk ikke brydd meg mindre om hun overlever eller ikke. 1/6 (hva Anderson prøve/ikke prøvde har ikke så mye å si for meg.) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Jeg syntes Resident Evil var drittvittig. Høydepunktet var de kanskje laserstrålene som kappet hodene til folk osv. Fantastisk morsomt og meningsløst. Jeg tror ikke Anderson prøvde å være dønn seriøs, men jeg kan ta feil. Jeg kjedet meg i alle fall ikke, og det er det viktigste. Drit bra film! FilmWeb: Resident Evil Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg likte den faktisk. Grei underholdning. Ville gitt den 6/10. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Har begge filmene og liker de veldig godt. Synes Apocalypse er bedre enn nr.1 fordi det er mye mer action Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Har begge filmene og liker de veldig godt. Synes Apocalypse er bedre enn nr.1 fordi det er mye mer action Apocalypse: dt store monsteret ser så falskt ut, men det er jo som på spillety au da ....\.../.... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Syns den første filmen var helt ok underholdning. Den andre har jeg ikke sett, fordi alle jeg kjenner har sagt at den er.. svak. Har ikke orket, altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå