Gå til innhold

Noen som vil hjelpe?

Anbefalte innlegg

Noen der ute som har lite å gjør på? Som kanskje kunne tenke seg å hjelpe til på et lite prosjekt. Er egentlig ikke mye som gjenstår, men det er så kjedlig mekke alt alene.

Se er -> http://pore.heltsykt.net ..

username: mano

password: olemann

Å mr. admin, beklager hvis dette ikke er lov på forumet.

Endret av Manoz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hele greia virker så lite seriøs at selv om jeg fikk penger for det ville jeg ikke hjulpet til. Bare det å spørre om hjelp når det eneste du har er et magert oppsett med en skikkelig butt ugly header virker for meg helt meningsløst. Jeg setter meg heller ned og skriver mitt eget kontrollpanel, for å si det på den måten.

Du bør kort og greit gjøre det litt mer fristende å hjelpe til, for dette var ikke rare greiene.

Ikke forteller du noe mer om prosjektet heller. :ermm:

Lenke til kommentar

hahahahaha. Joda, ser sikkert ikke bra ut, men det driter jeg i. For det er ikke jeg som skal bruke det. Å de som skal ha tingen, skal også lage ny header. Så .. men håpte bare at noen kunne hjelpe, for det er så møkk kjedlig med hele phpen. Spessielt når jeg må gjøre alt selv.

Lenke til kommentar

virker lite fristende når du slenger med kjeften på den måten..

om du puster forlig ut, skriver noen seriøse linjer om hva dette prosjektet går ut på, hva som må gjøres og hva som er gjort, så vil kanskje noen melde sin interesse..

:)

Lenke til kommentar
hahahahaha. Joda, ser sikkert ikke bra ut, men det driter jeg i. For det er ikke jeg som skal bruke det.

hmm så med andre ord har du tatt på deg ett oppdrag som du ikke gidder gjøre ferdig oxo spør du her om noen kan gjøre "den møkk kjedelige" jobben for deg :roll: .. ja en ting til, hvorfor skal noen her bry seg når du driter i det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...