Manoz Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Noen der ute som har lite å gjør på? Som kanskje kunne tenke seg å hjelpe til på et lite prosjekt. Er egentlig ikke mye som gjenstår, men det er så kjedlig mekke alt alene. Se er -> http://pore.heltsykt.net .. username: mano password: olemann Å mr. admin, beklager hvis dette ikke er lov på forumet. Endret 23. april 2005 av Manoz Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 hva er det du trenger hjelp til? bare loggpå siden din eller? Lenke til kommentar
Manoz Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 mekke driten kanskje ? Ikke alt som virker ser du kanskje? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 For å spørre pent, hva er denne jævla driten? Lenke til kommentar
Manoz Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Et kontroll panel der brukere kan administrere sidene sine. Legge til nyheter, uplaode bilder til bildegalleriet, osv. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hele greia virker så lite seriøs at selv om jeg fikk penger for det ville jeg ikke hjulpet til. Bare det å spørre om hjelp når det eneste du har er et magert oppsett med en skikkelig butt ugly header virker for meg helt meningsløst. Jeg setter meg heller ned og skriver mitt eget kontrollpanel, for å si det på den måten. Du bør kort og greit gjøre det litt mer fristende å hjelpe til, for dette var ikke rare greiene. Ikke forteller du noe mer om prosjektet heller. Lenke til kommentar
Manoz Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 hahahahaha. Joda, ser sikkert ikke bra ut, men det driter jeg i. For det er ikke jeg som skal bruke det. Å de som skal ha tingen, skal også lage ny header. Så .. men håpte bare at noen kunne hjelpe, for det er så møkk kjedlig med hele phpen. Spessielt når jeg må gjøre alt selv. Lenke til kommentar
toss Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 virker lite fristende når du slenger med kjeften på den måten.. om du puster forlig ut, skriver noen seriøse linjer om hva dette prosjektet går ut på, hva som må gjøres og hva som er gjort, så vil kanskje noen melde sin interesse.. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 og hvorfor skal du lage dritten om du synes det er så møkk kjedelig? Lenke til kommentar
LateFot Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 hahahahaha. Joda, ser sikkert ikke bra ut, men det driter jeg i. For det er ikke jeg som skal bruke det. hmm så med andre ord har du tatt på deg ett oppdrag som du ikke gidder gjøre ferdig oxo spør du her om noen kan gjøre "den møkk kjedelige" jobben for deg .. ja en ting til, hvorfor skal noen her bry seg når du driter i det? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Stenges. Når ein ikkje legge til ein seriøs holdning for noko ein vil at andre skal prøve/kommentere ser eg ingen vits i at tråden blir halden open. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg