Joachim Murat Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Har tenkt å kjøpe Asus Mainboard S-939 K8T800PRO ATX Audio GbLAN Raid IEEE1394 SATA WiFi-G Retail hk, men klarer ikke helt bestemme meg for hvilken RAM jeg bør velge. Maskinen skal utelukkende brukes til musikkproduksjon (sonar 4, cubase). Har sett litt på disse: ram1 ram2 ram3 Noen som mener noe sterkt fra eller til? Kom gjerne med andre forslag hvis dere har det. Som dere sikkert skjønner ligger budsjettet her på 1000 kr Lenke til kommentar
enl Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ville holdt meg unna det TwinMOS-minnet ja..dårlige erfaringer med det. Hvis du skal ha TwinMOS, kjøp de med Winbond BH-5-brikker Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg tror nok GeIL brikkene er de beste, med Corsair hakk i hel. Nå er det også sånn at ved RAM-kjøp er det som regel to ting som teller: Overklokking eller ikke. Skal du klokke blir valget fort vanskelig. Men til ditt bruk holder det med noe som ikke sier takk for seg over natten. Dermed er alle de 3 gode alternativer. Jeg synes du skal velge utifra hvor mye du ønsker å betale for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå