Sigu Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hei Jeg har en medion bærbar pc. Den blir veldig varm og skrur seg av, så jeg lurer på om det kan være støv i viften, siden den var ikke sånn før. Jeg prøvde å skru den opp men klarte det ikke, er det noen som vet hva jeg må gjøre? det er mange skruer under pcen og på baksiden der alle portene er. skal jeg skru opp alle, eller er det noen utvalgte jeg skal skru ut? Takker Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Er det den som var på tilbud for ca. et år siden med desktop Celeron? Faren til en kompis hadde en slik, sendte inn flere ganger fordi den skrudde seg av hele tiden. Send den inn 3 ganger så får du en ny. Lenke til kommentar
Sigu Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Hmm, den jeg har, har en Intel Pentium 4 2,53 Ghz tror jeg. Tror litt av problemet ligger i at det er en desktop prossesor på denne og ja. Garantien for den gikk ut i jul, rakk akkuratt å fikse strøm adapteren da så vet ikke om jeg må betale for å sende den inn da? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Ok. Tror dette under kjøpsloven, men vet ikke hvor lenge den gjelder, men hvertfall 3 år, tror jeg. Edit: Reklamasjon er din rett til å klage på mangler ved en vare innen en bestemt tidsfrist - normalt to år. For ting som er ment å vare vesentlig lenger, f.eks. radio- og tv-apparat og komfyrer, er fristen fem år i forbrukerkjøp. Er du misfornøyd med en vare du har kjøpt og ønsker å klage? Endret 23. april 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Sigu Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 glemte å skrive i forige post at jeg kjøpte den for 3 år siden, da går den vel ikke under kjøpsloven heller Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) En bærbar pc er vel strengt tatt ment for å vare lengre enn 3 år? Uansett, prøv å blås pc-en ren med trykkluft, og ha på kjølepasta på cpuen Endret 23. april 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Sigu Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 hehe, leste det i en annen post, derfor ville jeg prøve å åpne den funker støvsuger? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 funker støvsuger? Tja, hvis du kjører den i revers så funker vel det greit, men den har ikke like mye trykk. Bedre enn ingenting! Lenke til kommentar
Sigu Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 må si denne pcen oser av kvalitet, etter å ha støvsugd den skal jeg sette inn musen i USB porten og gjett hva..... jeg hører en rar lyd, drar musen ut igjen og der fulgte den sorte greia inne i usb porten med musen men takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå