MarkusG Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Synes ringenes herre er ganske så kjedelig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Eg ser på alle 3 som ein film, og gjer ikkje karakter på kvar enkelt. Men at triologien får 6 av meg er det ingen tvil i. Min favorittfilm Las boka etterpå og den var kjempebra. Har lest Hobbiten og, men blir alltid så trist når eg er ferdig med ei bok...er slutt liksom. Endret 24. april 2005 av zeph Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Eg ser på alle 3 som ein film, og gjer ikkje karakter på kvar enkelt. Men at triologien får 6 av meg er det ingen tvil i. Min favorittfilm Las boka etterpå og den var kjempebra. Har lest Hobbiten og, men blir alltid så trist når eg er ferdig med ei bok...er slutt liksom. Har boka men gidder ikke å bruke 10 år på en bok Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Synes ringenes herre er ganske så kjedelig What he said. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg skal gå mot strømmen og si at To Tårn var den jeg likte best. Det fordi den var den minst kjedelige og søvndyssende. Det må være fordi det er så kort mellom de ekstremt latterlige scenene i To Tårn. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ringenes Herre er så konga at det er sykt Synes bøkene var litt langdryge, men filmene derimot.. Terningkast: 6 Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 1. Atter en Konge 2. Ringens Brorskap 3. To Tårn Jeg gir alle 6'ere.. Elsker filmene... Rett og slett... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg må spørre: Rammes HW.no-forumene av en gigantisk fjortisbølge nå? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg må spørre: Rammes HW.no-forumene av en gigantisk fjortisbølge nå? Jeg nevner ikke navn, men visse Harry Potter-fans og alfakrøll har invadert. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Eg ser på alle 3 som ein film, og gjer ikkje karakter på kvar enkelt. Men at triologien får 6 av meg er det ingen tvil i. Min favorittfilm Las boka etterpå og den var kjempebra. Har lest Hobbiten og, men blir alltid så trist når eg er ferdig med ei bok...er slutt liksom. Har boka men gidder ikke å bruke 10 år på en bok 10 år Etter eit par kapittel var eg oppslukt og gjorde den unna i ein fei. Las på engelsk til og med. Endret 24. april 2005 av zeph Lenke til kommentar
Zyrion Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 beste filmene eg har sett vertfall terningkast 6 Lenke til kommentar
royale Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Ringenes Herre er utrolig bra! Terningkast 6! EDIT: LEIF Endret 24. april 2005 av ewok Lenke til kommentar
W Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Synes Ringenes Herre er veldig bra. Ikke de beste filmene jeg har sett, men veldig bra. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg og to kompiser satt en natt og så hele film-triologien Etterpå så vi Terminator 1! Den var det ikke lett å holde seg våken til Men jeg liker nok 3'eren best, så 1'eren. For mye snakk i 2'eren ;P Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Ringenes Herretriologien er meget bra syns jeg, og jeg må si jeg elsker den . Jeg har siden jeg har vært veldig liten vært facinert av middelalderen, romertiden, vikingertiden, rett og slett alle tidsaldre hvor sverd og pil og bue er tatt i bruk. Derfor faller den meget godt i smak hos meg. Det er også en meget koselig historie, med veldig flinke skuespillere som passer i rollene. Ringens brorskap: 6 To tårn: 6 Atter en Konge: 5 Total: 6 TSP Endret 11. juni 2007 av TSP Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Ringenes Herre er hellig, filmene er blasfemi! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Ringenes Herre er hellig, filmene er blasfemi! Filmane er basert på bøkene. Endret 25. april 2005 av zeph Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Ringenes Herre er hellig, filmene er blasfemi! Filmane er basert på bøkene. Nei jøss, sier du det? Filmene er fremdeles avskyelig, kvalmende kommersialisering av en fantastisk historie. Ringenes Herre er et nydelig stykke kunst, filmene kommer jeg til å hate av hele mitt hjerte til den dagen jeg dør. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Filmene er fremdeles avskyelig, kvalmende kommersialisering av en fantastisk historie. Ringenes Herre er et nydelig stykke kunst, filmene kommer jeg til å hate av hele mitt hjerte til den dagen jeg dør. This is me caring: :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå