LuciFear Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Nokia 6230 med Talkmoreabonnement. Telefonen skrur jeg av en gang i skuddåret, og når jeg endelig gjorde det i dag så viste det seg at jeg ikke husker PINkoden, og mailen med PUK fra Talkmore er også forsvunnet. Noen muligheter for å få liv i telefonen igjen før kundesenteret åpner på mandag? Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Nei. Sim-kortet som er låst, ikke telefonen. Synd at Talkmore ikke har kundesupport i helgene. Lenke til kommentar
LuciFear Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Er klar over at det er simkortet som er sperret, bare formulerte meg litt dårlig i kampens hete Helgestengt kundeservice er prisen vi betaler for å ha et billig abonnement! Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Er klar over at det er simkortet som er sperret, bare formulerte meg litt dårlig i kampens hete Helgestengt kundeservice er prisen vi betaler for å ha et billig abonnement! kjipt for deg! latterlig å ikke ha døgnåpent 24/7. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ja. Durde vel ha det for å nå opp til NetCom/Telenor og Chess osv. Men, det er vel ikke så mye du kan gjøre nå. Vente til mandag. Lenke til kommentar
LuciFear Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Sukk, litt typisk at jeg skulle gjøre noe sånt på en lørdag.. har bare en dag igjen nå! Kjenner abstinensene river og sliter i skrotten Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Noen ganger lønner det seg å betale mer gitt.. Gikk fra Telenor -> Chess -> Talkmore -> NetCom på under 1.5 år. Savnet døgnåpent kundesevice og nytt simkort på dagen hvis det skulle være noe. (Har hatt flere operatører før telenor, inkludert NetCom ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå