Cs-mannen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) http://xbox2news.com/news3.php?subaction=s...rt_from=&ucat=& The ad, which will run only once during the broadcast, is a 60 second TV advertisement showcasing the photo-realistic graphics and heart-pounding football intensity We have had a dedicated team working on next generation Madden NFL football and we cannot wait for Madden fans to get a sneak peek at the experience that awaits them,” said Frank Gibeau, Senior Vice President of North American Marketing for Electronic Arts. “An innovative and unparalleled NFL football experience is what we’ve promised; and that is what we are going to deliver. Virker bra! Fotoealitisk, blir spennende? Og forresten, Nå er 12 noon ET? EDIT: Offisielt http://www.easports.com/games/madden06/nex...ome001ganngnone Endret 23. april 2005 av Cs-mannen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Virker bra. Men den reklamen skulle bare vises en gang på amerikansk TV. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 wow! hvis det der er in game er det impressive. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 wow! hvis det der er in game er det impressive. Det er det de sier det er, men som med PSP så var grafikken litt dårligere enn det de sa på forhånd. Uansett blir det helt vilt. Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Etter hva jeg har lest er det slik de regner med grafikken fil se ut når utvilkingen av spill til neste generasjons konsoller er halveis. Dette er ikke live bilder fra et nytt Madden spill. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Fant reklamen på nett jeg. Poster link: Madden NFL trailer Dette ser ikke ut som ingame-spilling. Synes det ser mer ut som en regissert film for å imponere. Om grafikken blir slik som dette, er umulig og si på dette tidspunktet. Gleder meg uansett til å få vite mer Lenke til kommentar
Averon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Etter hva jeg har lest er det slik de regner med grafikken fil se ut når utvilkingen av spill til neste generasjons konsoller er halveis. Dette er ikke live bilder fra et nytt Madden spill. Helt riktig. Men så er det også sagt at man regner med å overgå kvaliteten som vises her. Får håpe det er noe hold i det. En annen tråd om samme spill finnes her Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Vel det ser jo unektelig bra ut. Men det er pre-rendret. Tror nok vi får se mer på E3. Så vi får nok bare smøre oss med talmodighet frem til midten av mai. Dette blir sikkert beste E3 ever. Gleder meg til PS3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå