Chasseur Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 I css filen skrev jeg: p {text-align: top;} Men top var ikke en "lovlig" attributt, hva skal jeg skrive da? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Etter det jeg vet, så er det ikke noe som heter text-algin: top; i css. Men du kan jo evnt. bruke margin/padding. Lenke til kommentar
N* Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 teksten begynner jo alltid på toppen Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Etter det jeg har tolket, får du ikke teksten helt øverst på grunn av standard margin og padding i body. Legg til denne koden øverst i stilarket for å fjerne alt rom som er satt som standard for elementene, og bestem margin og padding selv. * { margin: 0; padding: 0; } Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 (endret) og herved er jeg forelsket i satyrium. For hver post du lager, skjønner jeg bedre og bedre hvorfor du har tittel codemaster. Nå funker'e. Hjertelig takk! Endret 23. april 2005 av LordZyfeX Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Bare hyggelig å være til hjelp Codemaster-tittelen kom etter at jeg og PoleCat tok oss av redesignet av http://amotor.no/. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Som jeg faktisk ikke har sett før nå! Stilig design! Men dæven så herlig følelse det er å drive å lage en webside når alt gr din vei, og siden valliderer på første forsøk! og foresten, hvordan kan man stille inn mellomrommet mellom: <li>lorem</li> <li>ispum</li> Det ble jo borte når jeg satte den kodebiten din øverst! Endret 23. april 2005 av LordZyfeX Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Når man bruker universalselektoren på en verdi, må man definere den verdien for alle elementer på nytt. Prøv dette: li { margin: 0.5em auto; } Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 ok, bare lurte på om det var slek en fancy egen greie for li elementet(verdien?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå