StepOw Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hei Jeg lurte bare på en så enkel ting som at hvis man tar lim fra en limpistol over et helg grafkort, hk els og limer over hele driten. Vil kortet da ta skade av dette? Hadde vørt litt konge om man får tak på uvlim til limpistol Da får man jo sikret seg mot lekasjer i samme slengen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 tenker på det stakkars bigwater settet ditt nå step men det bør jo egentlig gå da, fordi den limen som brukes i limpistoler er laget av gummi... det står i allefall at det er kun gummibasert på pakken.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Tror nok det går rett i dass, me du kan jo ta et gammel HK å prøve da! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Tror nok det går rett i dass, me du kan jo ta et gammel HK å prøve da! eller rett og slett bare lege en liten krets med batteri -> lim -> lampe/LED -> batteri dette er for å se om det leder strøm men UV lim finnes en kompis av meg har det, men han husker ikke hvor han fikk det fra Lenke til kommentar
sigen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ja, det går nok rett til de evige hw-marker med det du prøver på, men hvis det funker, blir det ikke for varmt kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 + at limen er ganske lett smeltbar, så jeg vet ikke om det var så lurt allikevel Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 ass da, så lenge du holder deg unna ting som produserer mye varme så burde det jo i prinsippet gå. Men vet ikke om kondensatorer osv har noe imot gummi/lim/lilikon...de produserer vell ikke allverden med varme? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) lilikon er ikke noe særlig nei Endret 23. april 2005 av Slettes-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Bare du holder det unna deler som blir varme, så går det vel bra? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Tror nok det går rett i dass, me du kan jo ta et gammel HK å prøve da! eller rett og slett bare lege en liten krets med batteri -> lim -> lampe/LED -> batteri dette er for å se om det leder strøm men UV lim finnes en kompis av meg har det, men han husker ikke hvor han fikk det fra du kan ikke teste dette med en lampe.. på et HK er det ikke mer en at par mikrovolt som skal til før ting begynner å bli ustabilt... hva er det som skal limes og hvorfor? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Når jeg lodder egne kretskort kliner jeg ofte på med lim fra limpistol. Dette funker, men hvor lurt det er å bruke det på hovedkort etc. Vet jeg ikke. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Har et hovedkort liggende.. Hadde vært littgøy å prøvd, noen som vet hvor du har uv-lim til limpistoler? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 tror han ene kompisen min fikk det uv-limet fra nille eller en hobby-butikk Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har et hovedkort liggende.. Hadde vært littgøy å prøvd, noen som vet hvor du har uv-lim til limpistoler? Clas Ohlson har en 50-pakning med fargepatroner til limpistol, og jeg mener og huske at den grønne er UV-reaktiv Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Clas Ohlson har en 50-pakning med fargepatroner til limpistol, og jeg mener og huske at den grønne er UV-reaktiv ojoj, må prøve å komme meg dit i nermeste framtid. Eneste problemet er at det er 2 timers kjøring herifra Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 går jo an å bestille! Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tipper skjermkoret vill bli for vamt hvist du dekker det med lim og hele dritten går til h. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 plast isolerer vel litt, det er vel også veldig varmt når det kommer ut av limpistolen, men det er lov å prøve ser bare ikke poenget Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvis du har tenkt til å bruke silikon så skal du være forsiktig med åssen type det er.. Pass på at du får tak i en uten eddik syre i. Eddik syra etser i stykker printbanene dine over tid.. Ikke bra. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Leste ikke alt som var skrevet her men. Det bør gå på plasser der det ikke er for mye varme. ville nok testet det på et gamelt hk først kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå