Gå til innhold

Kretskort tar skade av lim/silikon?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurte bare på en så enkel ting som at hvis man tar lim fra en limpistol over et helg grafkort, hk els og limer over hele driten. Vil kortet da ta skade av dette?

Hadde vørt litt konge om man får tak på uvlim til limpistol :D Da får man jo sikret seg mot lekasjer i samme slengen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

tenker på det stakkars bigwater settet ditt nå step :p men det bør jo egentlig gå da, fordi den limen som brukes i limpistoler er laget av gummi... det står i allefall at det er kun gummibasert på pakken.. :hmm:

Lenke til kommentar
Tror nok det går rett i dass, me du kan jo ta et gammel HK å prøve da!

eller rett og slett bare lege en liten krets med batteri -> lim -> lampe/LED -> batteri

dette er for å se om det leder strøm ;)

men UV lim finnes :) en kompis av meg har det, men han husker ikke hvor han fikk det fra

Lenke til kommentar
Tror nok det går rett i dass, me du kan jo ta et gammel HK å prøve da!

eller rett og slett bare lege en liten krets med batteri -> lim -> lampe/LED -> batteri

dette er for å se om det leder strøm ;)

men UV lim finnes :) en kompis av meg har det, men han husker ikke hvor han fikk det fra

du kan ikke teste dette med en lampe..

på et HK er det ikke mer en at par mikrovolt som skal til før ting begynner å bli ustabilt...

hva er det som skal limes og hvorfor?

Lenke til kommentar
Clas Ohlson har en 50-pakning med fargepatroner til limpistol, og jeg mener og huske at den grønne er UV-reaktiv :)

ojoj, må prøve å komme meg dit i nermeste framtid. Eneste problemet er at det er 2 timers kjøring herifra :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...