Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

avslutnigs spøker på skolen

Anbefalte innlegg

Tenkte å få med meg dama på do under en skoledag, for deretter å komme løpende ut med en graviditetstest som viser at jeg ikke skal bli far, men når to ungdommer på 17 år kommer løpende med en slik test i hånda er det ikke mange som tror at hu ikke har ei bolle i ovnen.

Tror det kan bli ganske morsomt. Være skikkelig glad for å bli tenåringsforeldre, snakke om babyutstyr, babygrøt og hvor mange klær vi skal handle til poden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Har nå endelig funni opp en glimrende idè, ikke særlig ødeleggende eller noe (hvis ingenting går galt:P) , men rett og slett gøy..

Vi har brakker, så vi tenkte at vi siste skoledag, skulle komme dit veeeldig tidlig, komme inn i brakka (enkelt), så ta ut alt av innhold, få det opp på taket på brakka, og så fikse ett klasserom der oppe, og når læreren kommer, sitter alle der oppe.. :D Ikke særlig spøk eller noe, men ganske orginalt.. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+1242

Siden dere er i siget:

Kunne noen forklart hvordan man lager en slik netseng loop, eller hva det nå heter. En kompis sa at man måtte skrive "net send blaa 'pc-navn"

Så kopiere dette 18 mill ganger og lagre det som .bat fil.

er dette rikti?

OT: Vi planla å putte avføringsmiddel i lærerens kaffe, men så ombestemte vi os med tanke på at læreren er en Kjernekar (grei fyr)

Lenke til kommentar
Siden dere er i siget:

Kunne noen forklart hvordan man lager en slik netseng loop, eller hva det nå heter. En kompis sa at man måtte skrive "net send blaa 'pc-navn"

er dette rikti?

OT: Vi planla å putte avføringsmiddel i lærerens kaffe, men så ombestemte vi os med tanke på at læreren er en Kjernekar (grei fyr)

Lagre dette i en fil du kaller loop.bat:

@echo off
:start
net send * <din melding>
goto :start

Denne sender <din melding> til alle maskinene i nettverket for evig tid.

Men ikke si at det var jeg som sa det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Siden dere er i siget:

er dette rikti?

Lagre dette i en fil du kaller loop.bat:

@echo off
:start
net send * <din melding>
goto :start

Denne sender <din melding> til alle maskinene i nettverket for evig tid.

Men ikke si at det var jeg som sa det.

OY! :D

Hvordan stopper man det da?

Lenke til kommentar

LANer bare med en liten gruppe kompiser. Blir nok ikke pælma ut. Jeg og han som "hoster" pleier altid å rotte oss sammen mot en annen, og spamme han med net * send. Men nå kan jeg herje dem på egenhånd!

Åssen kan jeg ungå at meldingene treffer meg? Må jeg spesifisere, f.eks: Net send bruker * <melding>?

Endret av Tubbytazz
Lenke til kommentar

Det var noen i klassen min som dirka opp ei dør inn til gymsalen (uten alarm) og gikk inn...de drev og spilte fotball og basket der hele sommeren i fjor, og da vaktmesteren kom for å se til skolen fikk ham et sjokk... :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...