Flames Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Tenkte å få med meg dama på do under en skoledag, for deretter å komme løpende ut med en graviditetstest som viser at jeg ikke skal bli far, men når to ungdommer på 17 år kommer løpende med en slik test i hånda er det ikke mange som tror at hu ikke har ei bolle i ovnen. Tror det kan bli ganske morsomt. Være skikkelig glad for å bli tenåringsforeldre, snakke om babyutstyr, babygrøt og hvor mange klær vi skal handle til poden. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 hmm.. hva var det vi gjorde igjen a (var saa mye forskjellig) noe av det beste var aa flytte ladaen til sivilatbeideren inni gangen (var en veeelig liten lada hehe. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Har nå endelig funni opp en glimrende idè, ikke særlig ødeleggende eller noe (hvis ingenting går galt:P) , men rett og slett gøy.. Vi har brakker, så vi tenkte at vi siste skoledag, skulle komme dit veeeldig tidlig, komme inn i brakka (enkelt), så ta ut alt av innhold, få det opp på taket på brakka, og så fikse ett klasserom der oppe, og når læreren kommer, sitter alle der oppe.. Ikke særlig spøk eller noe, men ganske orginalt.. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Noen som vet hvordan vi kan fikse et nettverk med win98 på alle pcer og "skolenett"?? Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 En NetSend-loop på alle maskinene på skolenettverket. Kan bare infomere om at dette ikke er lurt Datarommet på skolen er ekstremt overvåket, og selv mine forsjøk på å slette mine spor gikk dårlig. Fikk Permban Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 En annen:På avslutningskonsert/-samling med hele skolen sitter du bakerst i salen og roper: "Alle med fingeren i ræva snur seg NÅ!!". Gjett hvor mange som snur seg. HAHA, beste ever da! :!: Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Henge en STOR klase med Wunderbaum i hovedinntaket til lufteanlegget (et par dager før første skoledag). Eller stå utenfor skolen på kveldstid og lyse på sensorene til innbruddsalarmen med laserpeker. Det kan være serdeles virkningsfullt. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Hadde dessverre ikke tid til å finne på spøker etter ungdomsskolen nå, tiden gikk altfor fort. Endret 18. juni 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Siden dere er i siget: Kunne noen forklart hvordan man lager en slik netseng loop, eller hva det nå heter. En kompis sa at man måtte skrive "net send blaa 'pc-navn" Så kopiere dette 18 mill ganger og lagre det som .bat fil. er dette rikti? OT: Vi planla å putte avføringsmiddel i lærerens kaffe, men så ombestemte vi os med tanke på at læreren er en Kjernekar (grei fyr) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Siden dere er i siget:Kunne noen forklart hvordan man lager en slik netseng loop, eller hva det nå heter. En kompis sa at man måtte skrive "net send blaa 'pc-navn" Så kopiere dette 18 mill ganger og lagre det som .bat fil. er dette rikti? OT: Vi planla å putte avføringsmiddel i lærerens kaffe, men så ombestemte vi os med tanke på at læreren er en Kjernekar (grei fyr) Lagre dette i en fil du kaller loop.bat: @echo off :start net send * <din melding> goto :start Denne sender <din melding> til alle maskinene i nettverket for evig tid. Men ikke si at det var jeg som sa det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Siden dere er i siget:Kunne noen forklart hvordan man lager en slik netseng loop, eller hva det nå heter. En kompis sa at man måtte skrive "net send blaa 'pc-navn" Så kopiere dette 18 mill ganger og lagre det som .bat fil. er dette rikti? OT: Vi planla å putte avføringsmiddel i lærerens kaffe, men så ombestemte vi os med tanke på at læreren er en Kjernekar (grei fyr) Lagre dette i en fil du kaller loop.bat: @echo off :start net send * <din melding> goto :start Denne sender <din melding> til alle maskinene i nettverket for evig tid. Men ikke si at det var jeg som sa det. OY! Hvordan stopper man det da? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 OY! Hvordan stopper man det da? Avslutter Windows, eller Ctrl + Alt + Del. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 OY! Hvordan stopper man det da? Avslutter Windows, eller Ctrl + Alt + Del. Teste på neste LAN Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Teste på neste LAN Du blir garantert kastet ut. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) LANer bare med en liten gruppe kompiser. Blir nok ikke pælma ut. Jeg og han som "hoster" pleier altid å rotte oss sammen mot en annen, og spamme han med net * send. Men nå kan jeg herje dem på egenhånd! Åssen kan jeg ungå at meldingene treffer meg? Må jeg spesifisere, f.eks: Net send bruker * <melding>? Endret 23. juni 2005 av Tubbytazz Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 :!: :!: :!: :!: Sendte den loopen til en venn av meg, og han var dum nok til å faktisk lagre den som en CMD fil å åpne den! :!: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvis du bruke denne sendes meldingen til hele nettverket: net send * <melding> Skal du sende til én person sender du denne: net send xxx.xxx.xxx.xxx <melding> ...eller denne: net send navnet-hans-på-nettverket <melding> Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 En annen:På avslutningskonsert/-samling med hele skolen sitter du bakerst i salen og roper: "Alle med fingeren i ræva snur seg NÅ!!". Gjett hvor mange som snur seg. *Se det for seg og le høyt* Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Det var noen i klassen min som dirka opp ei dør inn til gymsalen (uten alarm) og gikk inn...de drev og spilte fotball og basket der hele sommeren i fjor, og da vaktmesteren kom for å se til skolen fikk ham et sjokk... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå