mikaragua Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Flytt bilen til en av lærerene.. Det skal vi Hvor skal dere flytte den? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Flytt bilen til en av lærerene.. Det skal vi Hvor skal dere flytte den? Eller.. Jekk opp bilen, ta av alle dekka å sett bilen på lecablokker.. Kanskje litt farli vis kona skal føde,og han må fort te sykehuset eller noe.. jaja Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) På min skole har vi noe som heter "Elevnett" eller noe sånt. "skolenett", wtf... noen som vet hvordan vi evt kan bugge dette nettverket? eller hacke, eller w00tevah? Edit: PCene har XP home, så tenkte jeg skulle starte i sikkermodus og gjøre noe drit, men var sikkermodus F2, det eller? - Dessuten bruker vi sån novell client net login elns, noen som vet hvordan jeg kan bugge sys. slik at jeg får litt mer aksess osv? samma hva, bare noe som kan lage litt helvett (Vi har ikke "RUN" tilgjengelig på skolen pga begrensninger. Hvordan kan jeg fikse det?) Endret 1. mai 2005 av zeeq Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Edit: PCene har XP home, så tenkte jeg skulle starte i sikkermodus og gjøre noe drit, men var sikkermodus F2, det eller? Sikkerhetmodus er vel F8. Siden du har home edition, skal det funke å gå inn i sikkerhetmodus... Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Edit: PCene har XP home, så tenkte jeg skulle starte i sikkermodus og gjøre noe drit, men var sikkermodus F2, det eller? Sikkerhetmodus er vel F8. Siden du har home edition, skal det funke å gå inn i sikkerhetmodus... Noen skolepcer har slått av muligheten te f8, men da fikser du det ved å slå av pcen akkuratt når det xp flagget kommer opp.. Så starter du på nytt, og vôila;) Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 stilig - noen flere triks? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Edit: PCene har XP home, så tenkte jeg skulle starte i sikkermodus og gjøre noe drit, men var sikkermodus F2, det eller? Sikkerhetmodus er vel F8. Siden du har home edition, skal det funke å gå inn i sikkerhetmodus... Noen skolepcer har slått av muligheten te f8, men da fikser du det ved å slå av pcen akkuratt når det xp flagget kommer opp.. Så starter du på nytt, og vôila;) Den var genial Lenke til kommentar
robB Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 La det gjerne ligge en fisk eller en åpen melk i klasserommet over sommerferien. Den må prøves! :!: Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 "Kjør" og CMD funker ikke hvis admin har lagt inn begrensninger for den, men hvis du lager en snarvei med kommandoen du skulle kjøre i CMD eller "Kjør", så funker det. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 råtten fisk og melk i luftanlegget. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Flytt bilen til en av lærerene.. Det skal vi Hvor skal dere flytte den? Eller.. Jekk opp bilen, ta av alle dekka å sett bilen på lecablokker.. Kanskje litt farli vis kona skal føde,og han må fort te sykehuset eller noe.. jaja På ungdomskolen jeg gikk så var det en gjeng med elever som løftet den bittelille bilen til den mest hissige og irritable læreren, bærte den et par meter fremover, snudde den 90° og bærte den et par meter bakover igjen. Da sto den med 5cm klaring mellom støtfangeren forran og en stolpe og 5cm klaring mellom støtfangeren bak og en diger søppelkontainer. Gjett om hele skolegården lo når han kom ut. "Gjærningsmennene" var helter i lang tid etterpå. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 For dere som går på skole med XP maskiner: 1. Installer hamachi på så mange maskiner som mulig, og koble dem opp i samme nettverk via dette programmet. (Hamachi simulerer LAN nettverk) 2. Installer Radmin(google it) på alle maskinene som nå har hamachi på seg, og dra hjem. Hjemme installerer dere også radmin og hamachi, og volla, det kan nå kobles direkte til skolemaskinene, hvorpå dere kan få tilgang på alle filer, remote-desktop-control osv! Tenkte å gjøre dette selv, men siden maskinene våre kun har 98 å kjøre på, fungerer ikke hamachi på dem. Uansett, på skolemaskinene, sørg for å gjøre alt så skjult som mulig, f.eks ved å klikke av på funksjonen der radmin fjerner seg fra system tray. Har dere en slakk administrator på skolen, kan dere drive å koble opp mot disse maskinene, MENS elever sitter på dem, og begynne å skrive direkte inn i f.eks word dokumenter, hvis noe slikt skulle være ibruk. Og best av alt, dette gjøres som sagt HJEMMEFRA! Lenke til kommentar
Knast Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 En NetSend-loop på alle maskinene på skolenettverket. hehe.. det har jeg gjort.. fikk kraftig advarsel fra nettverksadmin (VGS) om sletting av bruker/miste tilgang .. men.. om du går ut av 10. eller 3. el no sånt kan du jo gjøre dette.. ingen alvorlig forbrytelse.. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 La det gjerne ligge en fisk eller en åpen melk i klasserommet over sommerferien. Den må prøves! :!: hehe... vi fikk stengt av 2 klasserom i 3 uker pga dette.. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Flytt bilen til en av lærerene.. Det skal vi det gjorde vi også.. han ble dritsur og vi måtte flytte den tilbake igjen Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Snurr bilene inn med dasspapir, det gjorde vi i 7. klasse Endret 5. mai 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) For dere som går på skole med XP maskiner: 1. Installer hamachi på så mange maskiner som mulig, og koble dem opp i samme nettverk via dette programmet. (Hamachi simulerer LAN nettverk) 2. Installer Radmin(google it) på alle maskinene som nå har hamachi på seg, og dra hjem. Hjemme installerer dere også radmin og hamachi, og volla, det kan nå kobles direkte til skolemaskinene, hvorpå dere kan få tilgang på alle filer, remote-desktop-control osv! Tenkte å gjøre dette selv, men siden maskinene våre kun har 98 å kjøre på, fungerer ikke hamachi på dem. Uansett, på skolemaskinene, sørg for å gjøre alt så skjult som mulig, f.eks ved å klikke av på funksjonen der radmin fjerner seg fra system tray. Har dere en slakk administrator på skolen, kan dere drive å koble opp mot disse maskinene, MENS elever sitter på dem, og begynne å skrive direkte inn i f.eks word dokumenter, hvis noe slikt skulle være ibruk. Og best av alt, dette gjøres som sagt HJEMMEFRA! Veeldig bra.. Bare sliter etter at Admin på skolen vår, ikke akkuratt er så slækk.. +jeg tror den første som ville blitt hengt ut som ansvarlig ville vært meg.. Men.. Skal prøve det her hjemme:D Endret 5. mai 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 For dere som går på skole med XP maskiner: 1. Installer hamachi på så mange maskiner som mulig, og koble dem opp i samme nettverk via dette programmet. (Hamachi simulerer LAN nettverk) 2. Installer Radmin(google it) på alle maskinene som nå har hamachi på seg, og dra hjem. Hjemme installerer dere også radmin og hamachi, og volla, det kan nå kobles direkte til skolemaskinene, hvorpå dere kan få tilgang på alle filer, remote-desktop-control osv! Tenkte å gjøre dette selv, men siden maskinene våre kun har 98 å kjøre på, fungerer ikke hamachi på dem. Uansett, på skolemaskinene, sørg for å gjøre alt så skjult som mulig, f.eks ved å klikke av på funksjonen der radmin fjerner seg fra system tray. Har dere en slakk administrator på skolen, kan dere drive å koble opp mot disse maskinene, MENS elever sitter på dem, og begynne å skrive direkte inn i f.eks word dokumenter, hvis noe slikt skulle være ibruk. Og best av alt, dette gjøres som sagt HJEMMEFRA! Veeldig bra.. Bare sliter etter at Admin på skolen vår, ikke akkuratt er så slækk.. +jeg tror den første som ville blitt hengt ut som ansvarlig ville vært meg.. Men.. Skal prøve det her hjemme:D Hehe, ja, det hadde vært skikkelig stilig! Men som sagt er problemet mitt at skolemaskinene kjører 98 Men ellers er dette selvsagt noe som er kjekt å gjøre om man f.eks er på LAN. Kan risikere at offeret blir litt forbannet da, har faktisk skjedd ved flere tilfeller.. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Finnes det ett programm som dette (HAMACHI), som ikke trenger admin rettigheter for å instaleres.. Noen som kan hjelpe? Kanskje finnes det en måte å *komme rundt* denne tingen og? Vis noen har noen forslag, for da slipper jeg å bytte ut programmet på alle pcene kasnkje.. Ene pcen på nettverket har det nemlig ikke:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå