Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

avslutnigs spøker på skolen

Anbefalte innlegg

Forresten: Kan gi dere et forslag: Smør deg matpakke, og gjem den vekk!

Så finner du den frem iløpet av de siste skoledagene! Da har du noe å kaste på bilruta til "Favorittlæreren" :hrm: eller på en person da!!!

Nei, fisk eller melk er mye bedre.

La det gjerne ligge en fisk eller en åpen melk i klasserommet over sommerferien.

En annen:

På avslutningskonsert/-samling med hele skolen sitter du bakerst i salen og roper: "Alle med fingeren i ræva snur seg NÅ!!".

Gjett hvor mange som snur seg. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Brann alarmen løser seg ut på røyken fra røykmaskiner.

Nei det gjør det ikke!! :mad:

Neivel. Bare gjør det du, og husk å si hvordan det gikk ;) Her i komunen må vi skru av deler av brannalarm annlegget for å bruke røykmaskiner på konserter å sånt.

Hmm- ja kanskje den blir aktivert på nyere brannvaslingssystemer. Men på galme (har prøvd) så skjer det ingen ting.

Lenke til kommentar
Så at noen hadde vært inne på administrator kontoen på skolen... Hvordan fant dere ut passordet? Er det en måte å komme inn på admin uten passordet?

Lurer jeg også på :dontgetit: . Han administratoren på skolen her er helt tullete. På en viktig engelskprøve i dag, så var det en av elevene som skrev på pcen. Da kom administratoren inn for å leke seg litt. Det vil si begynne å skrive i dokumentet og rette opp alle feilene hans... Han må ha en kjedelig hverdag... :!: . Gjett om han eleven ble hysterisk a :cool:

Lenke til kommentar
Så at noen hadde vært inne på administrator kontoen på skolen... Hvordan fant dere ut passordet? Er det en måte å komme inn på admin uten passordet?

Lurer jeg også på :dontgetit: . Han administratoren på skolen her er helt tullete. På en viktig engelskprøve i dag, så var det en av elevene som skrev på pcen. Da kom administratoren inn for å leke seg litt. Det vil si begynne å skrive i dokumentet og rette opp alle feilene hans... Han må ha en kjedelig hverdag... :!: . Gjett om han eleven ble hysterisk a :cool:

hmmm.. Lurer egentli på det jeg og :hmm::p

Lenke til kommentar
Er passordet te nettverket det er snakk om vell;)

Joda... ett eller annet sånt. Fant ut en ting som hadde vært utrolig morsomt.

Under eksamen bruker alle data. Du logger deg inn på admin, merker av en mp3 film og trykker på spill av på alle maskiner (tror det går ann når det er mange maskiner koblet opp til ett nettverk). Tenk så tøft hvis alle datamaskinene hadde begynt å spille samme musikk nøyaktig likt over hele skolen....

Det hadde vært moro det..

Tror jeg faktisk vet passordet til admin på skolen.....

Lenke til kommentar
Er passordet te nettverket det er snakk om vell;)

Joda... ett eller annet sånt. Fant ut en ting som hadde vært utrolig morsomt.

Under eksamen bruker alle data. Du logger deg inn på admin, merker av en mp3 film og trykker på spill av på alle maskiner (tror det går ann når det er mange maskiner koblet opp til ett nettverk). Tenk så tøft hvis alle datamaskinene hadde begynt å spille samme musikk nøyaktig likt over hele skolen....

Det hadde vært moro det..

Tror jeg faktisk vet passordet til admin på skolen.....

Tvilsomt at det går an uten at du har direkte kontroll over maskinene gjennom noe søtt program. Noe skolen sikkert ikke bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...