Skeptos Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Runke på bussen? Hva tenker folk med her? Gjett en gang a :!: Øh. De tenker med tissemann, OK, men det må da gå an å begrense seg litt. Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg lo så jeg nesten falt av stolen da jeg leste det - riktig nok under sitt naturlige forhold. Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Varierer vel litt om hva som er artig - i dette tilfellet synes jeg det _ikke_ var artig. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 var ikke akkurat så veldig festlig det der nei... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Noen gang sett kategorien Off Topic - Gullkorn..? Passet kanskje ikke helt inn der heller, men.. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Noen gang sett kategorien Off Topic - Gullkorn..? Passet kanskje ikke helt inn der heller, men.. Noen gang sett hvor denne tråden befinner seg for øyeblikket? Den passer ikke inn her heller, akkurat... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Noen gang sett kategorien Off Topic - Gullkorn..? Passet kanskje ikke helt inn der heller, men.. Noen gang sett hvor denne tråden befinner seg for øyeblikket? Den passer ikke inn her heller, akkurat... Hm. Den var ikke her når jeg begynte å lese den.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Bare glem dette innlegget. Endret 25. mai 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg får helt vondt inni meg... Ikke fordi jeg ler, men fordi det finnes folk på dette forumet som lo så dem holdt på å falle av stolen av det der Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) veldig morsomt.. Endret 31. mai 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå