mphones Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hei, tittel sier vel det meste. Noen som vet hvordan jeg får konvertert en Nokia Multimedia Player-fil til f.eks avi?? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hvilket format er det i da? 3gp? I så fall kan du bruke Imtoo 3gp converter Søk på Imtoo 3gp så kan du laste ned en demo Funker fett Lenke til kommentar
mphones Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Hei, tittel sier vel det meste. Noen som vet hvordan jeg får konvertert en Nokia Multimedia Player-fil til f.eks avi?? det er det formatet som er på de filmen/videoene som blir tatt opp med min N 3230...... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Da er det nok 3gp ja DA burde det funke Lenke til kommentar
mphones Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Da er det nok 3gp ja DA burde det funke skal jo ikke ha det i 3gp, skal ha det i avi....... Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Last ned programmet 3GSauron som konverterer 3GP til AVI. 3GSauron finnes gratis på www.google.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå