[makeway] Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hei! Har planer om å starte en engelsk overklokking.no og trenger derfor litt hjelp. Jeg har sett på alle de store sidene på nettet og de er altid laget i "full site" format (vet ikke helt om det er sånn man sier det). Hvis dere er i tvil om hva jeg mener, kan dere se på de linkene under Hardware.no Overklokking.no Purplestar (Ikke ferdig) Takk for alle innlegg Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hvis jeg har forstått deg rett, vil jeg tro at eneste muligheten er å bruke prosent, istedenfor pixler som målenehet. hvis det hjelper, og jeg ikke driter i buksa. Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 driter i buksa? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hardware.no og overklokking.no er jo ikke full-site'er i 1280x1024. Det er derimot purplestar. Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 ok... trodde det jeg, sitter med en 15" lcd (venter på mine to 19" lcd) Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Åh, er derfor de passer så fint på skjermen min som er 1280x1024. Så stilig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå