lokeland Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Har en Samsung Writemaster DVD-brenner som oppfører seg helt snålt! For det første bråker den helst EKSTREMT mye og for det andre er det ekstremt treg når det kommer til å spille musikk-CDer g henger forferdelig mye.. For det tredje spiller den av seg selv! Hadde avsluttet RealOne Player (det eneste jeg bruker) helt, lå ingenting i minnet heller.. Alikevel når jeg spilte CS, begynte den å spille CDen som var i uten at jeg hadde gjort en skit! Skumle saker.. :s Hva er galt, og hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Det er ikke sikkert at den støyen er pga brenneren. Har en NEC brenner nå, den bråkte som en middels-jetmotor, så byttet jeg PSU og siden har den ikke laget en lyd tror kanskje den gamle psuen min leverte litt rippel og derfor forårsaket unødvendig støy. Mulig jeg beveger med på litt tynn is nå, men har ikke cs en innebygd cd-spiller? Den begynner å spille musikkcd hvis det står i cd-romen din, tror det kan slåes av et eller annet sted i innstillingene for CS/HL Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Hmmm, ikke som jeg noen gang har vært borte i allfall! Så det kan være PSUn som er trøblete? Har en Q-tek Dual Fan Gold 450W, som har blitt slakta mange steder på forumet! Den skal jo selvfølgelig byttes ut snarest.. Men det ender nok med at jeg kjøper en egen DVD-spiller eller CD-spiller ved siden av til musikk.. Bråker DVD-spillere noe særlig i forhold til CD-spillere? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Flyttet til riktig kategori: "Lagringsmedier". Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Lagringsmedie var visst definisjonen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå