Boralis Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Kan jo skyte inn at jeg for en god del år siden gikk elektronikklinja sammen med en "superintligent" kar, han hadde meget høy score på IQ tester og kun 6ere i karakterer, men samme karen var helt håpløs i pratiske ting. Ikke det at han ikke fikk elektronikkoppgavene til å fungere,men sammensetningen var et totalt kaos og umulig for andre å kunne feilsøke/rette opp ting i. derfor holdt han på å stryke i dette. Det hører med til historien at han reiste til USA og begynte å studere romteknologi, så som teoretiker var han en ener, men som praktiker et null Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Topic burde endres til "Hvor høy IQ har du?", siden IQ er den eneste intelligens som tas opp i tråden.. Info til trådstarter: det finnes flere enn 1 type intelligens Det var da faen for et mas! Slutt nå å spamme tråden med det maset, ellers rapporterer jeg dere. Jeg kommer uansett ikke til å endre emnetittelen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Topic burde endres til "Hvor høy IQ har du?", siden IQ er den eneste intelligens som tas opp i tråden.. Info til trådstarter: det finnes flere enn 1 type intelligens Det var da faen for et mas! Slutt nå å spamme tråden med det maset, ellers rapporterer jeg dere. Jeg kommer uansett ikke til å endre emnetittelen. Ja, kunne du ikke være så snill å rapportere meg for at du er dårlig til å lage topic? Da er du en knupp Lenke til kommentar
r Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Tok den testen da programmet gikk på TV. Husker ikke helt hva resultatet mitt ble, men det var enten 116 eller 118 (noe jeg er fornøyd med). Likevel tviler jeg sterkt på at den testen er veldig seriøs/realistisk.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Men for å være helt on topic fikk jeg 137 på testen.. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Hvilken idiot er det som har hacket brukerkontoen min og endret emnetittelen? Vel... jeg endret den ihvertfall tilbake igjen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hvilken idiot er det som har hacket brukerkontoen min og endret emnetittelen? Antageligvis ein admin/moderator, du. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Hvilken idiot er det som har hacket brukerkontoen min og endret emnetittelen? Antageligvis ein admin/moderator, du. Nei, for dette stod nederst i posten: Dette innlegget har blitt redigert av Ole Johan, xx/xx/xxxx : xx:xx Når en moderator/administrator har endret noe i posten, pleier det å stå nicket på den personen. Endret 28. april 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Tok den testen da programmet gikk på TV. Husker ikke helt hva resultatet mitt ble, men det var enten 116 eller 118 (noe jeg er fornøyd med). Likevel tviler jeg sterkt på at den testen er veldig seriøs/realistisk.. Den er faktisk veldig lite pålitelig. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Når en moderator/administrator har endret noe i posten, pleier det å stå nicket på den personen. Nei, ikke nødvendigvis. On topic: Jeg fikk 110 da testen gikk på TV. Jeg tar det med en klype salt, tror ikke sånne tester man finner på nettet eller på TV er så veldig seriøse. Mer for moro eller for å konkurrere litt med venner. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Min IQ: 130 Hadde de hatt den for 13-14åringer, hva hadde jeg fått DA? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvilken idiot er det som har hacket brukerkontoen min og endret emnetittelen? Vel... jeg endret den ihvertfall tilbake igjen. Du gjorde det nok i fylla. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 I følge denne testen: 119. I følge amerikansk test #1: 117. I følge amerikansk test #2: 121. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Du som starta denne tråden: bare lurte på hva som var så fælt med at folk maste om det med skifting av navn. Kunne du ikke bare 'IKKE brydd' deg om det, i stedet for å "true" med å rapportere folk?...Tenkte bare å spørre om det...ikke vondt ment, men..hehe Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 143 og nei, jeg kunne ikke brydd meg mindre. Skostørrelsen sier mer om penis enn IQ-tester gjør om personens generelle "intelligens". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå