Sir_cruz Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Skal bytte allt utvendig på 6600'en min for den har gått i bakken en del ganger+++ Men jeg vill ikke bare bytte ut bak delen , men front , linse og bakdel Noen som har noen råd om hvordan og hvor ? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Skal bytte allt utvendig på 6600'en min for den har gått i bakken en del ganger+++Men jeg vill ikke bare bytte ut bak delen , men front , linse og bakdel Noen som har noen råd om hvordan og hvor ? Alle forhandlere kan bestille det fra serviceverksted. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Har også sett flere på ebay selge deksler til 6600 billig, men da må du skifte selv og nokia 6600 er ikke laget for at man skal gjøre det selv tror jeg. (søk litt på google) Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Har bestillt nå en eller annen import side , har ogsp testet og ta av dekselet og det funka fett med litt makt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå