m-momr Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hei finnes det firmware upgrade til PS2? når u starter opp uten noe cd/dvd inni, så kommer det opp en meny der du kan trykke på "verson" og der kan du se versonen på forskjellige ting i PS2'en. Finnes det noen firmare upgrade til den? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg har ivertfall aldri hørt/lest noe om firmware upgrade av PS2. Jeg lurer litt på hva det skulle være godt for, om det skulle ha vært mulighet for det. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 bare lurer jeg, siden man kan se på verson nummeret på en god del data når man starter PS2 uten cd/dvd inni. Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Og på en av menyene kan man velge textur og modell (tror det var det det sto) instillinger. Vet noen hva disse er til. Man kan velge mellom smoth eller standard? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 om det skal være god grafikk eller litt dårligere (glattere) tror jeg Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Og på en av menyene kan man velge textur og modell (tror det var det det sto) instillinger. Vet noen hva disse er til. Man kan velge mellom smoth eller standard? Det er for å få smooth grafikk kun for PSone spill, men ikke ta dics speed på fult. Ofts så klikker spillene. Lenke til kommentar
Grums Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Nei, det har jeg faktisk aldri hørt noe om (og jeg har jobbet med PS2). Mulig at noen vet hvordan man gjør det offisielt, men Sony har ikke noe om dette. Gir ikke ut noen nye firmware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå