JuBi Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jøsses !Er det ingen som enda har sett at komplett bildet/annonsen jeg postet er manipulert . "Denne helgen har vi latterlige produkter" til lave priser "denne helgen har HW.no en lattelig bruker, som poster dritt om komplett" Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Jøsses !Er det ingen som enda har sett at komplett bildet/annonsen jeg postet er manipulert . "Denne helgen har vi latterlige produkter" til lave priser Joda, de fleste så det nok, men trur ikke alle synes det var så morsomt... Komplett har da ikke dårlige tilbud? Kommer jo som regel ann på hvilke produkter en har tilbud på.. Den som spurte om dette med Gainward vs PoV/Aopen; til den prisen ville jeg klart valgt Gainward. Ytelsen er vel ikke noe spesiell forskjell på, bare et mye tøffere kort + en smule bedre kjøler. EDIT: oi! litt av et tilbud på den Acer Travelmate! er jo 2000,- avslag! Endret 23. april 2005 av Alph3z Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jøsses !Er det ingen som enda har sett at komplett bildet/annonsen jeg postet er manipulert . "Denne helgen har vi latterlige produkter" til lave priser "denne helgen har HW.no en lattelig bruker, som poster dritt om komplett" Såså.. Jeg synes den var morsom jeg.. og Syar2003 har ett poeng selv om han kanskje "tar litt av" De siste par ukene har Netshop hatt noen utrolig gode tilbud.. Det er en stund siden Komplett hadde noe tilsvarende.. Mulig de ikke føler noe stort press/behov for å konkurrere med Netshop.. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jøsses !Er det ingen som enda har sett at komplett bildet/annonsen jeg postet er manipulert . "Denne helgen har vi latterlige produkter" til lave priser "denne helgen har HW.no en lattelig bruker, som poster dritt om komplett" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå