Makky Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Da har Netshop slått til igjen! Netshop Weekendtilbud Denne gangen er det både "eldre" AGP kort og "nyere" PciE LØP OG KJØP! *admin er pirkete i dag* Endret 23. april 2005 av Makky Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Har litt lyst på 800xl kortet fra powercolor...men det skal visst bråke noe for jævlig! Det var en test jeg leste som hadde en stille vifte. Tror det finnes to typer vifte ute å går.....hvem netshop har vet ikke jeg ?? Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 skal bestille 100pack..med cd-r jeg å Logitech Ultra X tastatur. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Har litt lyst på 800xl kortet fra powercolor...men det skal visst bråke noe for jævlig! Det var en test jeg leste som hadde en stille vifte. Tror det finnes to typer vifte ute å går.....hvem netshop har vet ikke jeg ?? netshop, har den med "den" stille viften...en venn av meg kjøpte samme kort forje uke Lenke til kommentar
kim Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg som kjøpte det kortet for 3095 Lenke til kommentar
gsn Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Litt kjipt at jeg kjøpte et annet kabinett til gammle maskina rett før helga, men pytt pytt, YESICO kabinettet er ikke noe særlig å sammle på heller... UltraX er foresten et utrolig herlig tastatur. Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg som kjøpte det kortet for 3095 Hvordan er vifta?? Stille eller...... Lenke til kommentar
viranth Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Mye bra tilbud hos netshop i det siste, synd jeg ikke har penger til å kjøpe noe nytt hardware om dagen. Selv om det er veldig fristende å skaffe noe nytt, så tror jeg at jeg skal vente til dualcore og alt det der kommer for fullt. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Mye bra tilbud hos netshop i det siste, synd jeg ikke har penger til å kjøpe noe nytt hardware om dagen. Selv om det er veldig fristende å skaffe noe nytt, så tror jeg at jeg skal vente til dualcore og alt det der kommer for fullt. hehe, sant det! Benyttet meg av noen produkter på tilbud forige helg. Liker ikke denne tendenssen som netshop har starta...kontoen/lommeboka blir mindre Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ingen tvil om at Netshop har forstått hva tilbud er Komplett er jo ikke i nærheten engang på sine weekend tilbud. Tilbudene hos netshop Bare så synd jeg ikke har penger til å benytte meg av de. Håper Netshop fortsetter denne trenden her Sånn at når jeg har penger kan jeg stole på at netshop kommer med sine supre tilbud Lenke til kommentar
kim Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg som kjøpte det kortet for 3095 Hvordan er vifta?? Stille eller...... Jeg tror den er rimelig stille.. Northbridge vifta mi bråker som f.. (MSI NEO4) så jeg har vanskelig for å bedømme det da alt virker stille uten Northbridge vifta Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Ingen tvil om at Netshop har forstått hva tilbud er Komplett er jo ikke i nærheten engang på sine weekend tilbud. Tilbudene hos netshop Bare så synd jeg ikke har penger til å benytte meg av de. Håper Netshop fortsetter denne trenden her Sånn at når jeg har penger kan jeg stole på at netshop kommer med sine supre tilbud Veldig bra tiltak av netshop ( igjen) . Legitimt benyttelse av ordet "tilbud og/eller superweekend" i motsetning til kompletts weekend tilbud som er bare latterlig i sammenlikning. Eneste de har vesentlig avslag på er ting folk ikke kjøper som bilstereo med dvd (hvem i all verden trenger det) . Komplett "come-on" , kom med noen weekend tilbud på skjermkort/ram/hk etc. som lokker kjøpelystne folk , ikke meningsløse ting. Endret 23. april 2005 av syar2003 Lenke til kommentar
Makky Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Ingen tvil om at Netshop har forstått hva tilbud er Komplett er jo ikke i nærheten engang på sine weekend tilbud. Tilbudene hos netshop Bare så synd jeg ikke har penger til å benytte meg av de. Håper Netshop fortsetter denne trenden her Sånn at når jeg har penger kan jeg stole på at netshop kommer med sine supre tilbud Veldig bra tiltak av netshop ( igjen) . Legitimt benyttelse av ordet "tilbud og/eller superweekend" i motsetning til kompletts weekend tilbud som er bare latterlig i sammenlikning. Eneste de har vesentlig avslag på er ting folk ikke kjøper som bilstereo med dvd .Komplett "come-on" , kom med noen weekend tilbud på skjernkort/ram/hk etc. som lokker kjøpelystne folk , ikke meningsløse ting. Enig.... Komplett burde skjerpe seg her.. Snart blir det "krig" i helge-tilbud, og da er det VI som går seirende ut av det Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Håper det . Er selv i innkjøps fase/humør for tiden . Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Kunne godt tenkt meg helgetilbud på hovedkort / cpu denne helgen, for jeg trenger det Uansett, netshop leverer som alltid bra helgetilbud, synd det er lenge til skattepengene kommer, for da hadde jeg nok blåst de bort på deler. Komplett's tilbud er ikke noe å hoppe i taket av, og det har heller aldri vært det EDIT :pirke pirke pirke pirke pirke.. Endret 23. april 2005 av ronnyaa Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 ja de kan tilbud ass, kansje X800Pro faller i smak for noen overklokkere?` Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Synd jeg ikke har så mye cash nå, ellers hadde jeg gått for hovedkortet Lenke til kommentar
ChristianEgeland Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Heisann! Noen som har noen formeninger om de 2 Geforce 6800GT AGP kortene som ligger er på weekend tilbudet? (POV GeFORCE 6800 GT 256MB AGP Retail og AOpen Aeolus Geforce 6800 GT 256MB AGP). Hvordan er disse i forhold til Gainward GeForce 6800GT 256MB GDDR3 AGP8X, "Ultra/2400",2ns,DVI, Retail som koster 2995,- hos komplett? Er dette mer eller mindre like kort eller er det noen som stikker seg ut? Skal brukes i maskin med AMD 64 3500+ socket 939, 1gb ram. Kortet skal primært brukes til Microsoft Flightsimulator 2004 hvis noen tilfeldigvis har litt kjennskap til bra skjermkort til sim'en :!: mvh Christian Egeland Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jøsses ! Er det ingen som enda har sett at komplett bildet/annonsen jeg postet er manipulert . "Denne helgen har vi latterlige produkter" til lave priser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå