Ehcoj Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Det var en mappe som jeg flyttet fra et sted på disken til et annet sted. Etterpå prøvde jeg å gå inn på den, men da kom den røde boksen opp og fortalte at det var ingen tilgang. Når jeg ser på egenskapene til mappen så står det at mappa er tom og at den inneholder 0 byte. Mens når jeg ser på diskforbruket for hele disken skjønner jeg at filene fortsatt er der. Er det noen måte jeg kan få tilbake innholdet i denne mappa? Lenke til kommentar
Ehcoj Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Virket forresten med programmet "PC Inspector File Recovery", men nå lurer jeg på om det er noen program som kan hjelpe meg og slette den gamle mappa Lenke til kommentar
kripet Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hadde samme problemet med ett par mapper på min pc i går Høyreklikk på mappen du ikke har tilgang til og gå på egenskaper der skal du ha en flik som heter sikkerhet, se om din bruker ligger der og hvilke rettigheter din bruker har til fila. sett lese skrive rettigheter til din bruker, og vips så burde du få tilgang. trur enkel fildeling må være avslått for å få opp rettighetsfliken.. denne slår du av i explorern-> verktøy-> mappealternativer->vis fjern haken for bruk enkel fildeling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå