Ivan Drago Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 8 - 20 juli, er vel bare garantert 3 første dagene da. Løp og kjøp mens det er billig! fikk tilbake 400 kr etter å ha kjøpt den til ordinær pris der for 2 uker siden, godt å slippe å ergre seg :smile: Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Kjøpte til samme pris der 28. mai... Kosta 2500 på Expert Bonus for noen uker siden med 1 spill + 3 DVD filmer (nå er det minus spillet) Billig Xbox har man fått tak i en stund... No need to panic people! :wink: Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 det var en tilbudsperiode i vår ja, men den var over da jeg kjøpte.. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Dette er et kanooontilbud med tanke på at PS2 koster 2495,- samme sted. Det får meg bare til å smile. Jeg fatter ikke at noen kan gå for en PS2, når de ser prisen på Xbox. 500 spenn mindre, og maskinen er 2X så bra. Halo, Amped, DoA3, Rallisport Challange, Moto GP etc. Men det er kanskje ikke nok for uvitende kunder som lar seg overtale av en overbevisende selger (les PS2 fanboy). Hmm, ikke vet jeg.. men jeg lurer på hva situasjonen er om 1,5 år. Da har det kommet ut MANGE spill til Xbox, og de har sannsynligvis pushet teknologien ganske bra på alle konsoller. (Vet ikke hvor mye mer de kan pushe PS2 da..) Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 " Playstation 2 er kult...Jeg kjøper en sånn...Har Xbox bedre specs sier du?....Jeg kjøper en Playstation 2 likevel jeg...For kompisen min sier at det er kult...Hva, har Xbox innebygget HD? Nei...Jeg kjøper en playstation 2 likevel jeg...for playstation er lissom greia nå da...Hva, kan man rippe musikk inn på HD`en til Xbox`en og bruke den som soundtrack i spill? Men...men...Playstation 2 er jo kult da...det er jo det...jeg kjøper en sånn isteden jeg...Hva, er Xbox billigere enn Playstation 2? Men...men...men...men... Kompisen min sier fortsatt at Playstation 2 er kult da...Playstaion 2 er fett lissom da...Jeg bryr meg ikke om sånt egentlig jeg da...Jeg vil bare ha Playstation 2 fordi det er kult lissom da...Xbox og Nintendo er lissom ikke så kult da...Det sier kompisen min azz..." - The average Playstation 2- buyer summer 2002 Ikke ta dette her feil Det finns mange grunner til å kjøpe en Playstation 2. GTA3 er en av dem, Devil May Cry, GT3...osv.. Dette finnes mange spillelskende mennesker som kjøper Playstation 2...Fordi den har masse gode spill,GTA 3 alene er ofte nok, endel som kjøper flere konsoller for å ha bedre utvalg og for å spille spill som bare kommer på en konsoll...MEN Jeg er bare lei av uvitende tullinger som kjøper Playstation 2 uten å ha peiling på hva dem driver med bare P.g.a imaget Playstation 2 har lagd seg... = Playstation 2- salget er FORTSATT høyst! Det står en Playstation 2 syv meter fra meg so there`s no reason to get ticked and flame my arse... HVORFOR irriterer det her meg? Når Xbox er billigst, og du får klart mest for penga teknisk, og det kommer masse bra spill, Og du ikke aner hva verken GTA3, Stuntman eller MOH Frontline er...SÅ KJØP EN DA FOR POKER heller en svart Xkasse enn en PS2! Som George Carlin sier: SOME PEOPLE ARE STUPID! Og det er det som irriterer meg.... OK..Ikke nødvendigvis dumme...Men iallefall uvitende og non- caring! Mulig jeg sliter litt.. Og en ting til.. Jeg digger Nintendoen også.. Den koster 1895,- på Elkjøp trur jeg... Ikke noen revolusjonerende pris men... I love my Xbox though! Runda Halo på Normal, Heroic og Legendary (Skikkelig digg slutt på Legendary Lo meg ihjel) Min bror da han så meg kjøre Warthog på Silent cartographer " Nintendo- grafikk" Han referte til N 64`en...mmm...Ja...Hvor mye har du drekki!!? [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-07-09 22:09 ] Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Den 2002-07-08 20:47, Nymfo- Olga skrev:" Playstation 2 er kult...Jeg kjøper en sånn...Har Xbox bedre specs sier du?....Jeg kjøper en Playstation 2 likevel jeg...For kompisen min sier at det er kult...Hva, har Xbox innebygget HD? Nei...Jeg kjøper en playstation 2 likevel jeg...for playstation er lissom greia nå da...Hva, kan man rippe musikk inn på HD`en til Xbox`en og bruke den som soundtrack i spill? Men...men...Playstation 2 er jo kult da...det er jo det...jeg kjøper en sånn isteden jeg...Hva, er Xbox billigere en Playstation 2? Men...men...men...men...Kompisen min sier fortsatt at Playstation 2 er kult da...Playstaion 2 er fett lissom da...Jeg bryr meg ikke om sånt egentlig jeg da...Jeg vil bare ha Playstation 2 fordi det er kult lissom da...Xbox og Nintendo er lissom ikke så kult da...Det sier kompisen min azz..."- The average Playstation 2- buyer summer 2002 :lol: :lol: :lol: tatt på kornet! _________________ Stupid people should not reproduce. [ Denne Melding var redigert av: Jc-g på 2002-07-08 21:44 ] Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Moto GP fikk forresten 8.6 hos IGN og 8.5 hos G-spot. Uten at det nødvendighvis behøver å være riktig. Men det er faktisk et sinnsykt bra spill! Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Bedre en Rallisport Challenge? Veit de ikke kan sammenlignes helt da... Det som skuffa mest med Rallisport er de litt tamme motorlydene og litt for lite leiresprut...Men en fett spill uansett... Coming up: Splinter Cell Project Ego/ Fable BC Unreal Championship Blinx: The Time Sweeper Brute Force Metal Gear 2: substance (Først på Xbox) En haug med andre spill BOKSEN KOSTER 2000!!! Har du ikke en så kjøp en....NÅ!!! Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Gleder meg så sykt til Live tjenesten kommer.. samarbeide med kompisser og utfordre andre klaner i Halo. Det blir bare FETT, for ikke å snakke om Unreal Championship. MS skal også drive aktiv rangering, med turneringer. Åhh, som jeg gleder meg :grin: Jeg er SÅÅÅ klar for å bli verdens beste i Halo :eek: :eek: Lenke til kommentar
311-5 Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 All respekt fra meg til de som har runda Halo på legendary. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Halo på legendary er da ikke noe problem... ? Jeg og en kamerat satt fra kl.13:00 om morningen til kl.5:30 om nattta, å spilte co-op. ååå.. den lettelsen vi fikk på sistebrett når vi kom inn i skipet... Ble litt skuffa da, over den bitte lille ekstra videoen. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Ekstrasekvensen er jo kul da...:wink: selv om den er litt kort... ' "Ååh...Hold meg! Ooh, that feels kinda nice" Lenke til kommentar
Arch_ Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Quote: Den 2002-07-08 20:47, Nymfo- Olga skrev:" Playstation 2 er kult...Jeg kjøper en sånn...Har Xbox bedre specs sier du?....Jeg kjøper en Playstation 2 likevel jeg...For kompisen min sier at det er kult...Hva, har Xbox innebygget HD? Nei...Jeg kjøper en playstation 2 likevel jeg...for playstation er lissom greia nå da...Hva, kan man rippe musikk inn på HD`en til Xbox`en og bruke den som soundtrack i spill? Men...men...Playstation 2 er jo kult da...det er jo det...jeg kjøper en sånn isteden jeg...Hva, er Xbox billigere enn Playstation 2? Men...men...men...men...Kompisen min sier fortsatt at Playstation 2 er kult da...Playstaion 2 er fett lissom da...Jeg bryr meg ikke om sånt egentlig jeg da...Jeg vil bare ha Playstation 2 fordi det er kult lissom da...Xbox og Nintendo er lissom ikke så kult da...Det sier kompisen min azz..."- The average Playstation 2- buyer summer 2002Ikke ta dette her feilDet finns mange grunner til å kjøpe en Playstation 2. GTA3 er en av dem, Devil May Cry, GT3...osv..Dette finnes mange spillelskende mennesker som kjøper Playstation 2...Fordi den har masse gode spill,GTA 3 alene er ofte nok, endel som kjøper flere konsoller for å ha bedre utvalg og for å spille spill som bare kommer på en konsoll...MENJeg er bare lei av uvitende tullinger som kjøper Playstation 2 uten å ha peiling på hva dem driver med bare P.g.a imaget Playstation 2 har lagd seg...= Playstation 2- salget er FORTSATT høyst!Det står en Playstation 2 syv meter fra meg so there`s no reason to get ticked and flame my arse...HVORFOR irriterer det her meg?Når Xbox er billigst, og du får klart mest for penga teknisk, og det kommer masse bra spill, Og du ikke aner hva verken GTA3, Stuntman eller MOH Frontline er...SÅ KJØP EN DA FOR POKER heller en svart Xkasse enn en PS2! Som George Carlin sier: SOME PEOPLE ARE STUPID! Og det er det som irriterer meg.... OK..Ikke nødvendigvis dumme...Men iallefall uvitende og non- caring!Har jeg noe godt poeng? Kanskje ikke...Er jeg off topic...? Sliter jeg litt...? Godt mulig...Får jeg en viss TST etter meg for det her?Noe sannsynlig...Men det setter vi pris på...Og en ting til.. Jeg digger Nintendoen også..Den koster 1895,- på Elkjøp trur jeg...Ikke noen revolusjonerende pris men...I love my Xbox though!Runda Halo på Normal, Heroic og Legendary (Skikkelig digg slutt på Legendary Lo meg ihjel)<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-07-08 22:14 ]</font> Hva er galt med konkuranse fra x-boks og nintendo? Hva hadde prisene på playstation vært hvis det ikke hadde vært noen konkuranse fra X-boks og nintendo? Man kjøper ikke noe som er "kult" med de prisa som er på spille boksa, man kjøper den for å spille det spillet man liker! Jeg har en PS2 azz...jeg ruler gata azz...lol Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Quote: Den 2002-07-09 18:29, Arch_ skrev:Man kjøper ikke noe som er "kult" med de prisa som er på spille boksa, man kjøper den for å spille det spillet man liker! Ideelt sett burde det vært slik, men sånn er det ikke. Jeg tror faktisk majoriteten av de som kjøper konsoll (og andre produkter) kjøper det ut i fra hype, og hva som er "kult". De kjøper ikke nødvendigvis det som er best rent teknisk. Det forklarer hvorfor PS2 fortsatt henger med rent salgsmessig. Sony er konge på å hype produktene sine. De er SVÆRT flinke til å markedsføre på riktig måte til riktig kundegruppe. Når kundene da finner ut at produktet ikke er "all that", så kan det skje to ting. Enten så gidder de ikke å bry seg mer, eller så får du...ja nettopp... FANBOYS, som prøver å overbevise seg selv om at de ikke har gjort et dårlig kjøp. Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Slutt nå barna... Stopp denne evige konsolkrigen! Go and play a game! Menne... Xbox koster rundt 1950,- Nkr hos Multicom og dem har spillene for en 450-550,- Nkr. Og ehm... det er per dags dato over 350 spill som kommer til Xbox. Og ehm... Halo på legendary er mulig også i single player men du må bruke hjernen litt mer og for all del ikke run and gun så meget. I 343 Guilty spark for eksempel kan du av og til sneake deg forbi the flood uten a bruke et våpen i det hele tatt og av og til er du bare nødt til å løpe for livet he he... Men stopp nu den forbannede konsolkrigen. Som allerede skrevet her konkuransen mellom boxene er bra for konsumentene! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Quote: Den 2002-07-09 19:09, Jc-g skrev:Ideelt sett burde det vært slik, men sånn er det ikke. Jeg tror faktisk majoriteten av de som kjøper konsoll (og andre produkter) kjøper det ut i fra hype, og hva som er "kult". De kjøper ikke nødvendigvis det som er best rent teknisk. Det forklarer hvorfor PS2 fortsatt henger med rent salgsmessig. Sony er konge på å hype produktene sine. De er SVÆRT flinke til å markedsføre på riktig måte til riktig kundegruppe. Når kundene da finner ut at produktet ikke er "all that", så kan det skje to ting. Enten så gidder de ikke å bry seg mer, eller så får du...ja nettopp... FANBOYS, som prøver å overbevise seg selv om at de ikke har gjort et dårlig kjøp. du høres ut som en av de som er blitt overhypet på xbox. du må da forstå at folk ikke ser på pris og papir og så kjøper konsoll! hva skal bestemor f.eks. med en porche som akser til 100 km/t på 4 sekunder? jeg liker tekken tag pga lei og law, jeg synes timecrisis2 er dritfett med gcon2, gta3 er det nest beste spillet jeg har spilt hittil, mgs2 er det beste spillet jeg har spilt hittil og jeg har ørten dritkule ps2 spill på ønsker meg. pc spill suger, det fant jeg ut etter at jeg kjøpte ps2, de pcspillene jeg spiller er online spill som cs og sc. jeg har lånt xbox i noen måneder nå, har spilt halo sånn halveis (gjort library) og er drit lei det. jeg har gikk lei fps spill etter serious sam second encounter. det halo manglet var stats, jeg drepte hver eneste teammate jeg fant og det hadde ikke en døyt og si - det var liksom ikke noe drivkraft idet hele tatt som gav meg lyst til å spille det litt til unntatt for å se om det ble gøyere. jc-q: noen digger grafikk og kjøper seff xbox, dd 5.1 anlegg og god tv, andre liker xbox spillene og bryr seg ikke om grafikken mens andre liker ps2 spill eller gc spill f.eks. ffiv er ett dritbra spill, mye bedre enn de aller fleste nye spill til tross for snart 15 år gammel grafikk. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 sikkert masse skriveleifer i posten, ser ikke hva jeg skriver nemlig. men jeg håper på det beste :smile: Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Nesten sånn jeg kunne sagt det selv, Kjøp konsollene for å spill med dem, ikke bli helt forelska i specsene. Grafikk har litt å si, gameplay har alt å si :razz: Kan noen ærlig talt si at warcraft III har den feteste grafikken de har sett? nei Men er spillet fett? ja Glemte å skrive hvorfor folk kjøper Ps2 selvom Xbox er billigere. Det er fordi Xbox har hva? 30 spill ute i butikkene. Hva har Ps2? 300 ute i butikkene. Jaja, jeg vet at 300 er på til Xbox, men det tar dem ca.2 år å bygge opp en slik spillbase som er på Ps2. Innen den tid tror jeg det kommer en sak som begynner på PS og slutter på 3.... GO NINTENDO [ Denne Melding var redigert av: AldaZar på 2002-07-09 22:22 ] Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Quote: Hva er galt med konkuranse fra x-boks og nintendo?Hva hadde prisene på playstation vært hvis det ikke hadde vært noen konkuranse fra X-boks og nintendo?Man kjøper ikke noe som er "kult" med de prisa som er på spille boksa, man kjøper den for å spille det spillet man liker!Jeg har en PS2 azz...jeg ruler gata azz...lol "Hva er galt med konkurranse fra Xbox og Gamecube?" Hva søren snakker du om ? Hvem snakka om at det varnoe galt med det??! "man kjøper den for å spille det spillet man liker!" Først: DET SPILLET?? ETT spill?? Second: Jeg jeg kjenner flere folk som har kjøpt Playstation 2 fremfor Gamecube og Xbox fordi de har lyst på noe kult å drive med på sommeren eller fordi "det lissom er kult på konsoll". De gidder ikke å sjekke noe som helst men kjøper Playstation 2 fordi "den er lissom kulest da" Folk som ikke egentlig har noen spesiell interesse for spill, men plukker med seg noen dem har spilt hos fetteren sin. Og hva er det her med "prisa" og "boksa" ????? :wink: Drekker Cola Light og nyter livet <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-07-09 23:07 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-07-09 23:12 ] Lenke til kommentar
Heimdal Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 kjåpte egentlig ps2 for 2 grunner. FFX og gran turisimo 2. xbox har halo og de ekle hånd kontrolene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå