Goliath Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Sitter bak en brannmur på jobben og de har blokket blant annet VG og Dagbladet samt mange andre sider. Hvordan kan jeg komme forbi brannmuren? Har prøvd www.the-cloak.com men den siden er visstnok blokket også. Hjelp? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Så lenge jobben har blokkert disse sidene så ønsker de kanskje ikke at du skal gå inn på dem? Hvorfor ikke lese dem hjemme og ikke gå på tvers av hva de vil du skal. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Det var ikke det han spurte om, Carnifex. Han spurte ikke om han kunne få lov til å lese dem hjemme. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Det var ikke det han spurte om, Carnifex. Han spurte ikke om han kunne få lov til å lese dem hjemme. Oi.. sier du det Pelle? Jeg må ha lest helt feil jeg! Eller kanskje ikke.. Kanskje jeg bare ville gi gutten et godt råd. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Har du prøvd: http://193.69.165.21/ som er IP-adressen til vg.no? Dagbladet: http://91.93.163.115 For å finne IP-adressen til diverse sider: Kjør - cmd - 'ping www.siden.com' Endret 23. april 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 (endret) er ikke nødvendigvis VG jeg trenger å komme inn på men andre sider jeg benytter i jobbsammenheng er også blokkert. Kan få tilgang hvis jeg sender melding til nettverksadministrator men dette tar kostbar tid. endrebjorsvik89, de blokker ikke DNS navnet men selve IP adressene. Slik er det for de aller fleste proxy btw.. Endret 23. april 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Det var ikke det han spurte om, Carnifex. Han spurte ikke om han kunne få lov til å lese dem hjemme. Oi.. sier du det Pelle? Jeg må ha lest helt feil jeg! Eller kanskje ikke.. Kanskje jeg bare ville gi gutten et godt råd. Han spurte ikke deg om han kunne få sin godkjennelse fra deg om han kunne lese den hjemme. Han lurer på hvordan man kan unngå sperrene på jobben. Han spurte hverken om hva som er moralsk riktig eller hva som er mest lurt å gjøre. Alt annet enn svar på spørsmålet hans er da irrelevant. Som innlegget mitt og ditt. Endret 23. april 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå