blanla Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg må jo si at jeg ikke føler meg som en gamer men må jo si at jeg er i hvertfall spesielt intressert i spill jeg lurer på om noen kunne ha hjulpet meg litt. Jeg har ca 11-12 tusen kr. Jeg lurer litt på "spilleren" som HW har satt opp men jeg trenger både hjelp fra noen som kan si om det er bra og/eller hva jeg burde kjøpe. Jeg har aldri bygd en maskin før og tror ikke jeg tar sjangsen på det enda... Så fint om noen kunne tipse meg om hvor jeg kunne fått bygget en maskin billig. Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Angående bygging; Er veldig mange som har fobi mot det å bygge pcn selv, og jeg har selv vært i den posisjonen, så jeg forstår deg godt. Men et tips, les hardware.no sin guide på "hvordan sette sammen en pc." Da vil du være godt forberedt, og jeg trur du vil klare det uten noen problemer. Da har du spart penger, + at du har fått en av de beste og viktigste ( mener nå jeg! ) erfaringene man kan få når det gjelder pc. EDIT: så litt på "spilleren" nå.. og eneste jeg ville forandret, var å bytte ut skjermkortet med x800xl eller et 6800gt .. Da havner du på ca 12 000 Endret 23. april 2005 av Alph3z Lenke til kommentar
blanla Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 ja takk for rådet... det stemmer at jeg har litt fobi det er mest grunnet faren min han er ikke teknisk og jeg skal spleise med broren så han er redd for at jeg ikke skal klare det og så sløse pengene til broren min også.... Men jeg er også litt redd for den delen med og sette i prossesoren jeg fikk vite att det er det "skumleste" så hvis det er noen som har lyst til og tjene litt penger på og bygge en maskin for meg. Så er det fortsatt et tilbud men jeg skal enke over det.... Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hei, Bygging av PC går greit så lenge du vet hva du driver med. Følg manualer og spør her i forumet hvis du lurer på noe. Alternativt kan du jo kjøpe alle delene i en og samme butikk (på nettet) og be dem sette den sammen for deg. Tror ikke de skal ha så voldsomt mye penger for det? Anyways, les den guiden, så vet du hva du går til. Godt forslag. Peace Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå