angry_norwegian Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Da jeg startet maskinen i dag, virket alt normalt. Men jeg fikk ikke åpnet programmer, selv om prosessene dukket opp i taskmanager. Fikk heller ikke avsluttet prosessene derfra. Etter å ha reboota noen ganger bestemte jeg meg for å kjøre en virusscan. Denne hengte seg også opp. Til informasjon kjørte jeg en scan i går, i tillegg til at jeg har på real-time scanning (pccillin). Anti-spywareprogrammene fikk jeg ikke startet opp. Så forsøkte jeg å "reparere" (windows-lingo for "ødelegg enda mer" virker det som) win-installasjonen. Etter dette tok det 10-15 min fra innloggingsskjermen til skrivebordet kom opp. Det var selvfølgelig ingenting som fungerte. Da ga jeg opp, og startet opp gode, gamle linux. Takk gud for linux, uten det hadde jeg ikke skrevet dette nå. Er det noe håp, eller må jeg bare reinstallere windows fra scratch? Og jeg føler at slikt skjer litt for ofte, er det noe jeg kan gjøre for å sikre at jeg slipper å installere win på nytt hver 3. måned? Endret 23. april 2005 av o-haavard Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Fant løsning her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=409047 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå