HondaNSR Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hei. Min bror`s 6600 har klikket og må formaterest. Men hva skal en holde inne under oppstart for å gjøre dette? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 *#7370# er koden for å formatere. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 men telefonen vil ikkje starte. Ingen andre forslag? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) En annen måte å formatere på er å holde inne tre taster også slår du på telefonen. De tre tastene du må holde inne er: *(stjernetasten), grønne ringeknappen, og tast nr 3. Hold disse inne når du prøver å slå på telefonen. Men hvis den ikke vil starte i det hele tatt så hadde jeg tatt den med til service. Endret 23. april 2005 av MrBlueJack Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Reagerer den ikke i det hele tatt når du/dere prøver å skru den på? Da har dere ett problem som er noe for service... Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Joda, går på så lenge at den skal starte OS, da slår den seg av. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 En annen måte å formatere på er å holde inne tre taster også slår du på telefonen. De tre tastene du må holde inne er: *(stjernetasten), grønne ringeknappen, og tast nr 3. Hold disse inne når du prøver å slå på telefonen. Men hvis den ikke vil starte i det hele tatt så hadde jeg tatt den med til service. prøvd dette? sagt litt mer oversiktlig 1. Hold inne: a. Den grønne svartasten b. Stjerne c. Tallet 3 2. Trykk på påknappen MENS DU HOLDER TASTENE INNE 3. slipp dem når det står formatting eller no på skjermen 4. Ta deg en kopp kaffe 5. Kryss fingrene og håp at det virker Jeg tar nix ansvar for dette og all data vil garantert forsvinne, og neste gang anbefaler jeg å bare legge inn kjente programmer du har betalt for eller som er gratis og ikke ha på blåtann og ta imot ukjente filer derfra. Lykke til =) Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Kjære Admin: Ja, jeg har faktisk prøvd begge deler og jeg vet at begge virker. Syns jeg forklarte godt nok jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå