Gng Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Når jeg slår på skjermen hender det at strømmen går, el. lignende. Slår påa skjermen, og lys/høytalere/alt slår seg av i 5-6 sekunder, før det er tilbake igjen, automatisk sikringsskap for huset så vet ikke om sikringen ryker. Skjer ca 1/4 ganger, hva gjør jeg? prøver skjermen et annet sted, el. send in til reperasjon mens garantien enda varer? (Akkurat flyttet inn nytt sted så kan for alt jeg vet være noe med stedet?) (samsung syncmaster 957mb) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Legger sikringen seg inn igjen automatisk? Kanskje det er ein feil i monitoren eller kabelen som gjer kortslutning eller jordfeil som resulterer i at sikrignen ryker, og så legger seg automatisk inn igjen etter 5-6 sekunder? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Finnes det i det hele tatt 220V sikringer som legger seg inn igjen automatisk? Tviler på at det er lovlig. Lenke til kommentar
Gng Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 har prøvd med annen kabel, har egentlig ingen anelse m/sikringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå