Cenyon Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 De jeg sjekker hver dag er: Forumet på www.screammagazine.com Forumet på www.skrekkfilm.com Forumet på www.tolkiens.net Forumet (OT) på www.hw.no En fantastisk onlineserie: www.ctrlaltdel-online.com Enda en fantastisk onlineserie: www.megatokyo.com Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) www.deiligst.no Vet aldri hvor mange jenter liggende i håndjern som plutselig sletter bildet sitt fordi jeg later som jeg er far i huset Endret 24. april 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg er vanligvis innom HW-forumet og Lost-Norge.net (forumet) daglig. Dessuten sjekker jeg tragisk.com jevnlig, og også Mugglenet og The Leaky Cauldron (nyheter om Harry Potter). Lenke til kommentar
joolae Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Jeg leser alltid hw.no (selvfølgelig) samt Something Awful, e-mailen min og Aftenposten. Stort mer trenger jeg i grunnen ikke. Endret 24. april 2005 av joolae Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 ToppSpill.com - Godt opdatert spilleside med gode nettspill.. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hardware.no Programmer.no ITAvisen VG.no Dagbladet.no Blink Vintage Synth Explorer Scream Magazine DT-Norway Gooooogle Samt en god del andre mindre legitime sider jeg ikke linker til. Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det er 3 sider jeg sjekker hver gang jeg setter meg ved pc'en: forum.averoy.net forum.programmer.no buy.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12341842 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Min NationStates-regions hjemmeside NationStates Wikipedia Nettavisen Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Bump men artig tråd realmadrid.no gamer.no (forumet også seff) Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 dagbladet, hw+ forum, vg, nettavisen, 2 sider om spill og video, + noen til Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 FORUM www.wownorge.net www.aoc-vanaheim.net www.dota-league.com www.catchgamer.no Morro ting www.wimp.com www.youtube.com www.video.google.com www.break.com www.whatpulse.com Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 diskusjon.no youtube.com wikipedia.no wikipedia.org imdb.com gprotab.net iform.no filmweb.no Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Gamer.no Dette forumet Tull.no Hotmail.com Metacafe.com Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Kan vel liste opp de sidene jeg sjekker/er innom hver dag: - Wii-fan fordi jeg er med å drifter siden og er moderator og skribent der. Sier seg selv. - Diskusjon.no fordi det er et aktivt forum som jeg nesten er avhengig av, sjekker mye på spill og off topic. - Nintendo-forum fordi jeg har vært medlem der siden 2003 og liker å følge med. - GoNintendo fordi de alltid har flest Nintendo-nyheter først. - Joystiq fordi de er en rask spillblogg som får med seg det meste. - VG Nett for å holde meg oppdatert på nyheter og det tabloide. - Dagbladet fordi jeg liker å få nyheter fra forskjellige kilder, og den ene har alltid litt annen info enn den andre. - Gmail for å sjekke mailen min. - Justin.tv for å sjekke hva denne stakkaren driver med. - Norsk webforum for å diskutere webdesign og få inspirasjon. Er ikke innom alle daglig, men sjekker de som regel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå