13Marius37 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Emnetittel endret. Brudd på 3-ords-regelen fører oftest til stengt tråd, men da tråden hadde mange svar valgte jeg å endre emnetittelen istedenfor Bare lurte på hvilke sider du må inn på og sjekke nyheter og nytt stoff om hver gang du er online. Mine er: www.Nettradioo.no www.Hw.no www.Xenther.net Endret 24. april 2005 av It's me Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 www.amobil.no www.hw.no Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) AMO -- Yndlingsantiorddelingsnettstedet mitt. Norsk språkråd -- Mye viktig å lese der og holde seg oppdatert på. ProcessLibrary -- Her kan du sjekke hva prosessene som vises i oppgavebehandlingen er godt for. Webopedia -- Dataleksikon. Definer begreper som har med datateknoligi å gjøre. Microsoft -- Microsofts hjemmeside. Download.com -- Den beste samlestedet for freeware på nettet. ITpro -- Et nettsted om IT. Ligner mye på HW, men er mye mindre. HW -- Ja... Tull.no -- Mange knallmorsomme bilder her som virkelig er verdt å få med seg. UrbanDictionary.com -- Her har folk skrevet sine egne definisjoner på ord, noe som er kjempemoro å lese! Komplett.no -- Nettbutikk. Netshop -- Nettbutikk. Kelkoo -- Finner butikken som er billigst på en spesifikk vare. A.L.I.C.E. -- Chatte-robot! Virkelig verdt å prøve! Propaganda.net -- Jeg elsker å lese andres skolestiler. Google -- Beste søkemotoren på nettet. Kvasir -- Beste søkemotoren på norske sider. SOL -- Samling av gode lenker og nyheter. 123spill -- Samling av gode nettspill fra hele verden, i regi av Dagbladet. Shockwave -- Den beste nettspillprodusenten. Endret 23. april 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Akam/Hw.no Forumet Gibralta - Enclopydia of Progressive Rock BNR Metalpages Metalstorm forumet Encyclopaedia Metallum Dark Lyrics DeviantArt Endret 23. april 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 overklokking forumet' newgrounds Stickdeath Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 13Marius37! Skynd deg å slenge på ett ord til på emnetittelen, ellers kommer moderator og stenger hele tråden. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 www.amobil.no www.hw.no www.DeviantArt.com www.google.no www.wikipedia.com www.tacky.no Pluss masse annet tull... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg har så mange favoritter at jeg ikke gidder å legge dem ut... Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 hw.no b0g wimp nettavisen gamespot Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg har så mange favoritter at jeg ikke gidder å legge dem ut... Men du gidder å legge ut en meningsløs post? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Du burde forandre topic til: "Sleng ut dine favorittsider" ellerno. Den blir stengt :/ Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 http://maddox.xmission.com/ Han er sprø. www.hw.no Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Bare lurte på hvilke sider du må inn på og sjekke nyheter og nytt stoff om hver gang du er online. Mine er: www.Nettradioo.no www.Hw.no www.Xenther.net Nyheter w w w . v g . n o w w w . d a g b l a d e t . n o w w w . i t a v i s e n . n o Forum w w w . f o r u m . h w . n o E-post w w w . g m a i l . c o m Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Stress.no Hardware.no Dette Forumet Mote.no forum VG Sol Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 The one and only: www.Homestarrunner.com ! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 http://forum.hardware.no ------------------------------ www.worldofwarcraft.com www.wow-europe.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå