Togo Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Saa en 6-7 folk paa Metroen i NYC som gjorde det der. Veldig imponerende hele greia, vil jeg si. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 de armhevingen var litt sjuke, prøvde å gjøre det samme, hadde mer enn nok med å holde balangsen på henda i 5-6 sek før jeg falt over ende og han duden der står på fingrene å ta skikkelig armhevinger.. jaja, tar han nok snart igjen Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Utrolig.... Det var forresten en fin avatar du hadde fått deg fragmaster Jay Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Utrolig.... Det var forresten en fin avatar du hadde fått deg fragmaster Jay My brother... Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Nesten som å seg meg på video Fytti katta for en styrke på han karen. Det er noe av det råeste jeg har sett! Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Har vært turner og breaket og trent flere timer om dagen, men var ikke i nærheten av dette, det sier jeg bare. Men for en styrke i overkroppen han må ha, helt sjukt. de armhevingene der krever styrke som F*** Noen av de triksene der var helt sinnsyke. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 likte de arm hevingene. Nice moves! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå