sull Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) http://www.big-boys.com/articles/bigstrength.html En liten promo-video for dere der ute som vil bli breakere Dette er jo ikke noe annet en utrolig... Endret 23. april 2005 av sull Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Shit. Det der var utrolig. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Tøft. Likte armhevingene på slutten. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Fy søren så sykt. Kan vedde en del på at han er eks-turner... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Det var noe av det råeste jeg har sett. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 De armhevingene var jo sinnsyke! Der er karen med fysikken i orden. Sykt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Sinnsykt sterk..! Går det ann å trene seg så sterk uten noen form for "hjelp" av kosttilskudd elns? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Sinnsykt sterk..! Går det ann å trene seg så sterk uten noen form for "hjelp" av kosttilskudd elns? jada! tar bare litt lenger tid. Men riktig kosthold er veldig viktig når man trener. Men usunn livsstil hjelper ikke treningen. www.proteinfabrikken.no er ett fint sted å begynne. Lenke til kommentar
sull Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 "junior" kaller fyren seg, ironisk nok fikk vite d av en kompis som er breaker.. Lenke til kommentar
kag Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Utrolig fysikk, eventyrlig muskelkontroll, fantastisk koordinasjon og forbausende god utholdenhet. Jeg har seriøst ikke annet å si om mannen. Bare en fabelaktig å se hvor godt en kan trene opp menneskekroppen. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hvor creds er det ikke å kunne "danse" som ham? Jeg mener, du drar jo hva som helst av damer med de movesene der. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Utrolig fysikk, eventyrlig muskelkontroll, fantastisk koordinasjon og forbausende god utholdenhet. Jeg har seriøst ikke annet å si om mannen. Bare en fabelaktig å se hvor godt en kan trene opp menneskekroppen. ^All of the above^ Lenke til kommentar
garfunk Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hvis dere ser på filmen helt til den slutter så kan dere se på armene hans på slutt bildet...det er ikke værst. armhevningene var helt sykt ja. Det er noe av det kuleste jeg noen gang har sett. Skulle nesten tro det var data manipulert på noen av de triksene Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Fy søren så sykt.Kan vedde en del på at han er eks-turner... Det så slik ut på noen av movesene hans ja Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Kjempebra kroppskontroll og styrke. Imponerende. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 det der er jo enkelt da trukke det gitt Lenke til kommentar
Laman Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Sjukt. Det er noe av det mest utolige jeg har sett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå