Gå til innhold

TomsHardware -Merkelig AMD artikkel...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel fanboys, smanboys.

jeg er vel ikke egentlig ihuga blodsbror for amd men de gir meg det jeg trenger til rett pris så?

tror det var en full fyr det der?

og angående kjøp av nytt utstyr:

jeg kjøper nytt når jeg kan doble kraften med det. ikke når det er sånn som nå med lusne 1800mhz

gi meg 3000mhz så kjøper jeg til 4000 kr.

Lenke til kommentar

Jeg stiller meg litt tvilende til Tom's Hardware noen ganger. Kan innimellom virke litt subjektive.

Men uansett er det vel opp til enhver hva som er bra CPU. Jeg er litt fornøyd med at det har blitt mindre AMD vs Intel "krangler" på forumet, og at det heller har dreid seg mot litt mer saklige innlegg. Ikke alle da :wink:

Men har selv en AMD XP1900+, ikke overklokka, og har egentlig ikke noe imot P4.......men kjøpte AMD for prisen denne gangen. Tror det er opp til enhver.

Pål

[ Denne Melding var redigert av: colin på 2002-07-09 00:56 ]

Lenke til kommentar

Jeg ser på saken på en lik måte som Colin. THG er jo "kjent" for å foretrekke Intel sinde CPU'er. Men det er opptil en og enhver hva man kjøper.

Jeg kjøpte AMD XP1700+ for en stund tilbake. Skulle jeg kjøpt maskin i dag, ville jeg sett nærmere på Intel pga det virker som om de ligger best ann for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-08 16:28, lithium skrev:

Hva synes dere ?

Skumma gjennom det og jeg er helt enig i det som ble skrevet. Følte det ikke var pro-intel eller pro-amd egentlig. Det var en subjektiv kommentar som man kan si seg enig/uenig i, men stort sett så etterlyste bare forfatteren større konkuranse.

btw så var det jo ikke Tom selv som skrev.

Lenke til kommentar

Quote:

Jeg kjøpte AMD XP1700+ for en stund tilbake. Skulle jeg kjøpt maskin i dag, ville jeg sett nærmere på Intel pga det virker som om de ligger best ann for øyeblikket.

Kjøper du en maskin basert på hvordan de ligger ann?

Burde man ikke velge en maskin basert på sitt eget bruk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...